1 960 läst · 68 svar
2k läst
68 svar
Quiz: Har du koll på luft-luftvärmepumpar?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 286 andra personer (86%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket kanske borde ha varit 10/10 i quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Jag tycker nog att mitt val ”Mistubishi” inte är ett etablerat märke…
Jag tycker nog att mitt val ”Mistubishi” inte är ett etablerat märke…
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Administrator
· Skåne
· 7 854 inlägg
Jag ber om ursäkt för stavfelet, nu är det rättat.
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 1 939 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 414 andra personer (86%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Lätt!! Men nu råkar jag ju just ta in offerter på luftvärmepumpar…
Lätt!! Men nu råkar jag ju just ta in offerter på luftvärmepumpar…
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 309 andra personer (58%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Enligt vår tjänst Jämför din elförbrukning är Mitsubishi Electric, Panasonic, Daikin och IVT i nämnd ordning de populäraste varumärkena för luft/luftvärmepumpar. Själva har vi två Mitsubishi Electric sedan i somras.Marlen Eskilsson skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 488 andra personer (86%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 136 andra personer (21%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Medlem
· Stockholms län
· 533 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 564 andra personer (85%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 380 andra personer (57%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 567 andra personer (85%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 387 andra personer (57%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"