4774
Alfredo Alfredo skrev:
[bild]
Bästa jag har sett 😃. Själv pinnade jag ner 3 trappor så fort någon av mina två missar jamade nedanför balkongen när jag bodde i lägenhet. Fungerade väldigt bra det med hahaha.

• Älska
  • Haha
dicliff och 1 till
  • Laddar…
K
4774 4774 skrev:
Bästa jag har sett 😃. Själv pinnade jag ner 3 trappor så fort någon av mina två missar jamade nedanför balkongen när jag bodde i lägenhet. Fungerade väldigt bra det med hahaha.
Jag är väldigt nöjd med kattklockan som jag köpte genom B.H. Även att den reagerar på två- benta och när rosbusken rör sig i vinden...Har volymknappen i botten men ett svagt mjau hörs, helt ok.

• Gilla
  • Älska
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Vardagsmotion de lux...! :)

• Gilla
4774
  • Laddar…
4774
Snigla Snigla skrev:
Vardagsmotion de lux...! :)
Precis, har aldrig haft sådan fast rumpa 😂

• Haha
Snigla och 2 till
  • Laddar…
4774
K Kakelugnen566 skrev:
[video] Jag är väldigt nöjd med kattklockan som jag köpte genom B.H. Även att den reagerar på två- benta och när rosbusken rör sig i vinden...Har volymknappen i botten men ett svagt mjau hörs, helt ok.
Den var riktigt cool 😃

K
4774 4774 skrev:
Den var riktigt cool 😃
Katten hade lagt sig i en stol på altanen och en stund senare så blinkade klockan, så jag rre

• Gilla
4774
  • Laddar…
K
K Kakelugnen566 skrev:
Katten hade lagt sig i en stol på altanen och en stund senare så blinkade klockan, så jag reste på mig för att släppa in honom, men då tittade han yrvaket på mig när det ju var rosbusken som larmade!!

• Haha
  • Gilla
dicliff och 1 till
  • Laddar…
4774
😂 Hahaha. Våra två som vi har nu ställer sig utanför kattluckan och jamar tills jag öppnar dörren även fast de mycket väl vet hur den fungerar.

• Gilla
  • Haha
kashieda och 5 till
  • Laddar…
  • Gilla
  • Haha
4774 och 2 till
  • Laddar…
Grå katt ligger på en förseglad kartong på ett träbord, med en bokhylla i bakgrunden och några paket synliga på sidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Laban undrar om vi kan öppna den här kartongen nu?

• Gilla
  • Älska
  • Haha
kashieda och 14 till
  • Laddar…
Mikael_L
Kartongen är tydligen bokad. :)

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Snigla och 4 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Kartongen är tydligen bokad. :)
Jag ser bara en bokad kattong. 😂

• Gilla
  • Haha
  • Älska
kashieda och 7 till
  • Laddar…
4774
Det finaste man har sätter man på bordet annars gör det finaste man har det själv 😄 Svartvit katt sitter på ett blått bord i en trädgård omgiven av gröna buskar och blommor.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Grra och 11 till
  • Laddar…
Då matte är på vift får jag väl hålla tillgodo med husses magkliande....Men sen går jag och lägger mig i min korg och surar lite/väntar på matte.

• En grå katt ligger avslappnad på en lila soffa medan en person kliar katten på magen, med två svartvita kuddar i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Katt som ser lite sur ut och ligger i en randig korg inomhus, omgiven av elektronik och andra föremål.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
kashieda och 14 till
  • Laddar…
K
Svart-vit katt sover ihopkrupen på en blå soffa, med ett träbord och matta i bakgrunden.
Skapa konto
här ligger nattsuddaren ❤️

• Gilla
  • Älska
Grra och 10 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.