418 092 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Hade ditt profilnamn varit Danne&MaddeHus hade jag litat på dig och det du skriver, men nu blir jag lite misstänksam...P Pin skrev:Hej
Jag är ny på Byggahus
Jag vill bara säga hur nöjda vi är med att ha byggt med Danne o Madde Hus. Världens bästa företag. Så lyhörda för allt å bra pris. Det blev ett riktigt slott med pool och allt. Jätteproffsiga. Har sett dåliga omdömen på rejta och något missförstånd en tråd här. Det stämmer inte alls. Mångfald i nationaliteter hos jobbarna, helt perfekt med EUs bästa handymen. Några var dessutom allkonstnärer och gjorde el, VVS, kakel och trädgård. Gick super snabbt och man ser direkt hur fina ytor det är.
Ni kan gärna fråga om ni vill ha referens
Alltså dricker du vattnet först för att komma åt alkoholen i spriten. Eller blandar om i glaset så får du i dig alkoholen med vattnet, procenten är fortfarande den sammaP Pin skrev:
Hur ändrar jag profilnamn? Det är ett till företag jag vill lovprisa. Maddes Bil HB. Ni ska inte vara oroliga, det är inte samma Madde utan en kille som är ny i landet och som förmedlar super fina bilar. BMW! Bilarna har inte gått i salt vägar i Sverige utan kommer från länder där man bryr sig om sin ögonsten! Min har varit i både USA och Litauen. Lika låga mil som priset. Han kan göra så för ingen flott lokal utan annonser på blocket. Jag fick metallic på köpet och regummerade däck. Å häftiga fälgar. Bästa är han tar cash.FredrikR skrev:
Jag hittade hans annons på nätet här är en bild från den.P Pin skrev:Hur ändrar jag profilnamn? Det är ett till företag jag vill lovprisa. Maddes Bil HB. Ni ska inte vara oroliga, det är inte samma Madde utan en kille som är ny i landet och som förmedlar super fina bilar. BMW! Bilarna har inte gått i salt vägar i Sverige utan kommer från länder där man bryr sig om sin ögonsten! Min har varit i både USA och Litauen. Lika låga mil som priset. Han kan göra så för ingen flott lokal utan annonser på blocket. Jag fick metallic på köpet och regummerade däck. Å häftiga fälgar. Bästa är han tar cash.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja jag har några bekanta som byggt med dom. Dom var också väldigt nöjdaP Pin skrev:Hej
Jag är ny på Byggahus
Jag vill bara säga hur nöjda vi är med att ha byggt med Danne o Madde Hus. Världens bästa företag. Så lyhörda för allt å bra pris. Det blev ett riktigt slott med pool och allt. Jätteproffsiga. Har sett dåliga omdömen på rejta och något missförstånd en tråd här. Det stämmer inte alls. Mångfald i nationaliteter hos jobbarna, helt perfekt med EUs bästa handymen. Några var dessutom allkonstnärer och gjorde el, VVS, kakel och trädgård. Gick super snabbt och man ser direkt hur fina ytor det är.
Ni kan gärna fråga om ni vill ha referens
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder