379 982 läst · 7 273 svar
380k läst
7,3k svar
Den stora öltråden!
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 325 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 325 inlägg
Lite (mycket!) sent Grattis till er. Vi körde också ett överraskningsbröllop för 24 år sen (imorgon, faktiskt) och har faktiskt foto på min pappa med "tappad haka" och glädjetårar i ögonen.[SKPG]Zamora skrev:
Skål i efterskott, leve kärleken ❤️
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 091 inlägg
Tackar ❤️ Vi ville få det överstökat då svärfar är på väg in i demensens dimma tyvärr.Maria T skrev:
Grattis imorgon då!
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 325 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 325 inlägg
Den där har jag missat! Men köpte med mig några Shandy från Andorra - d v s samma som Radler, typ, men om en går till baren och beställer en Radler i sagda land så får man på t**ken, hrm, Pyrenéerna ska inte jämföras med Alperna, så även samma dryck har olika namn.FredrikR skrev:
Men gott är det! Och tips är att blanda lika delar Fanta citron med San Miguel, det är nog den bästa öl-läsk-blandningen jag jag druckit. 🍻
Två godingar på dagen IPA. Fast nu blev det en IPA och en APA, är väl ok 😊
Hop Shed no 22 helt ok Apa med fruktig ton och bra beska. Kvällens höjdare.
Potum behöver väl inte presenteras, god men inte deras bästa i mitt tycke.
Hop Shed no 22 helt ok Apa med fruktig ton och bra beska. Kvällens höjdare.
Potum behöver väl inte presenteras, god men inte deras bästa i mitt tycke.
Calles i Heiligenhafen innan vi vänder mot Sverige imorgon
Tips på sevärdheter, tänkte åka Malmö, ner mot Ale stenar och östkusten upp till Norrköping, kan ju skicka pm för att inte skita ner tråden alltför mycket 🙂
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tips på sevärdheter, tänkte åka Malmö, ner mot Ale stenar och östkusten upp till Norrköping, kan ju skicka pm för att inte skita ner tråden alltför mycket 🙂