1 794 581 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
För 99 kr är den prisvärd. Jag har en Bosch för en tusenlapp och en no-name för några hundringar. Ingen skillnad i prestanda...S Smoothie skrev:
https://www.proffsmagasinet.se/mask...WqjFisU5u9qxrEoGMwPHrlRp02Gb3InhoCvkwQAvD_BwE
Bästa verktyget att hitta reglar är detta (via skruvarna). Köpte en sådan när jag ville ta ner gipsskivor hela.S Smoothie skrev:
https://www.beijerbygg.se/privat/sv.../magnetisk-skruvsokare-screw-finder-005157810
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 949 inlägg
Bingo!
Hittade nästan allt jag ville ha förutom möbelhjulen. Dessutom sprang jag på ett hålsågset som ska få bekänna färg på landet snart.
Snabbtvingar (2 normala, 2 mini) - 99kr
Filtglidare - 29kr
Hålsågset - 149kr
Teleskopisk fönstertvätt/skrapa - 29kr
Ett tips till er i Sthlm - Lidl i Akalla har både välstädat på hyllorna och vad det verkar ingen större ruljans på verktyg och trädgårdsprylar så där är det stor cghans att ni hittar tidigare veckors specialare.
Hittade nästan allt jag ville ha förutom möbelhjulen. Dessutom sprang jag på ett hålsågset som ska få bekänna färg på landet snart.
Snabbtvingar (2 normala, 2 mini) - 99kr
Filtglidare - 29kr
Hålsågset - 149kr
Teleskopisk fönstertvätt/skrapa - 29kr
Ett tips till er i Sthlm - Lidl i Akalla har både välstädat på hyllorna och vad det verkar ingen större ruljans på verktyg och trädgårdsprylar så där är det stor cghans att ni hittar tidigare veckors specialare.
Biltemas regelsökare för 179 fungerar alldeles utmärkt att hitta träreglar med åtminstone (aldrig provat att leta kablar med).
Den påminner väldigt mycket om Lidls i utseende och funktioner när jag tittar på bilderna.
Den påminner väldigt mycket om Lidls i utseende och funktioner när jag tittar på bilderna.
Var ska man annars diskutera kvalitet på svetsmuttertänger då? För enligt google nämns de bara i denna tråd vilket gör den till det enda relevanta stället 😅F fribygg skrev:
Jag tycker ditt ”svetsmuttertång” är ett mycket bättre namn än deras eget ”Justerbar skiftnyckel med spärr.blackarrow skrev:
Alla skiftnycklar är väl justerbara, därav skift- i namnet. Och det utmärkande draget hos en tång är dynamisk käke vilket de missar 🤔
Varför inte starta en tråd om kvalite? Den här tråden ska väl handla om Lidl verktyg..nanowire skrev:Var ska man annars diskutera kvalitet på svetsmuttertänger då? För enligt google nämns de bara i denna tråd vilket gör den till det enda relevanta stället 😅
Jag tycker ditt ”svetsmuttertång” är ett mycket bättre namn än deras eget ”Justerbar skiftnyckel med spärr.
Alla skiftnycklar är väl justerbara, därav skift- i namnet. Och det utmärkande draget hos en tång är dynamisk käke vilket de missar 🤔