Skrev nog här för 3 år sen att jag köpte en Sthil kant trimmer, ville ha kvalité efter många år med en trött Bosch, Sthilen fick Bäst i test här på BH.
Förra våren sluttade laddaren att fungera, det var 3e gången batteriet skulle laddas, batteriet var inte helt tomt, tänkte bara ladda upp det efter användning.
Nu fick jag låna en laddare av en granne....nu är batteriet dött ☹️
Den trötta Boschen som är 10 år funkar fortfarande, men är på Gotland, lämnade den där då jag ju hade köpt en ny.

• Ledsen
  • Arg
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
Verktyg och verktyg. Har suktat efter en rullställning eller liknande i ett par år. Hatar att stå på stegar och svaja. Funderade flera gånger på julas billighetsställning, men den kändes lite svajig. I veckan fick jag syn på alufase-ställning på blocket inte så fasligt långt bort så jag shoppade loss.

Bred modell också vilket jag vill ha. Även om det var lite knixigt att surra den bra då den är bredare än släpet.

En alufase rullställning surrad på ett släp bredvid en bil, komponenter i olika färger.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
4774 och 13 till
  • Laddar…
Jonas Persson Jonas Persson skrev:
Det är ingen vattenstråle som tvättar. Max 20 bar säger manualen. Vattenstrålen träffar ett skovelhjul som via några kugghjul roterar borsten. Så vattnet bara rinner ner mot marken.
[video]
Jag har provat min nu och jag blir inte klok på den...snurrar långsamt och är superklen. Manometern på tvätten visar noll bar när jag kör med borsten. Hur beter sig din?

Jonas Persson
Förutsatt att det är lite tryck så roterar den. Vill minnas att jag justerade trycket så att min manometer visade ca 20 Bar. Men jag tror inte det är så högt vid borsten pga tryckfall mellan manometer och borste.

Fick idag en typ av blåspistol med en "tornado" funktion ( HAZET 9040T-1 )

Blir intressant att se hur väl den presterar vid rengöring av både bilinteriör, mattor osv.

• HAZET tornado blåspistol och dess förpackning på ett träbord, modell 9040T-1 för rengöring av interiör.
    Skapa konto
  • HAZET 9040T-1 blåspistol med tornado-funktion för rengöring ansluten till ett gult slangsystem på en grå bakgrund.
    Skapa konto
  • Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
Q
Veritas Veritas skrev:
Fick idag en typ av blåspistol med en "tornado" funktion ( HAZET 9040T-1 )

Blir intressant att se hur väl den presterar vid rengöring av både bilinteriör, mattor osv.
Har du köpt kompressordriven vuvuzela? Nästa gång vi kvalificerar oss till fotbolls VM, då jävlar!!!

• Gilla
  • Haha
4774 och 6 till
  • Laddar…
Q Qjanto skrev:
Har du köpt kompressordriven vuvuzela? Nästa gång vi kvalificerar oss till fotbolls VM, då jävlar!!!
He he...det hade ju faktiskt varit ganska kul om man hade haft en sådan.....kunnat trigga grannarna ganska bra tidigt på en Söndagsmorgon

• Gilla
4774
  • Laddar…
Igår kom denna hem.
Ny Makita dmp181z kompressor, blå och svart, utan batteri, med slanganslutningssystem.
Skapa konto

Makita dmp181z som ersätter en dmp180 som har fått gå lite för länge, så pumpar inte så bra längre.

• Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
En sådan där vill jag ha, fast en blå.

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Mikael_L
Den är ju blå ... eller .... :D

Mikael_L Mikael_L skrev:
Den är ju blå ... eller .... :D
Det är skillnad på "Makitablå" och "Boschblå", det vet du väl...😉.

• Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
Veritas Veritas skrev:
He he...det hade ju faktiskt varit ganska kul om man hade haft en sådan.....kunnat trigga grannarna ganska bra tidigt på en Söndagsmorgon
Häng på en clowntuta så bor du snart själv på gatan.
Vem vill ha grannar? 😂

U
R roli skrev:
Det är skillnad på "Makitablå" och "Boschblå", det vet du väl...😉.
Och Festool-blå!

• Gilla
Putte G...
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Count me in! 😍💪

• Gilla
trojlee
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Bara jag som vill ha en variant i rött? 😚

Tre röda Milwaukee-inflatorer, modellerna M18 och M12, med batteripaket på ett arbetsbord.
Skapa konto

Svart och röd bärbar Milwaukee FUEL-generator.
Skapa konto

• Gilla
4774
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.