3 336 038 läst · 16 504 svar
3336k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Skrev nog här för 3 år sen att jag köpte en Sthil kant trimmer, ville ha kvalité efter många år med en trött Bosch, Sthilen fick Bäst i test här på BH.
Förra våren sluttade laddaren att fungera, det var 3e gången batteriet skulle laddas, batteriet var inte helt tomt, tänkte bara ladda upp det efter användning.
Nu fick jag låna en laddare av en granne....nu är batteriet dött ☹️
Den trötta Boschen som är 10 år funkar fortfarande, men är på Gotland, lämnade den där då jag ju hade köpt en ny.
Förra våren sluttade laddaren att fungera, det var 3e gången batteriet skulle laddas, batteriet var inte helt tomt, tänkte bara ladda upp det efter användning.
Nu fick jag låna en laddare av en granne....nu är batteriet dött ☹️
Den trötta Boschen som är 10 år funkar fortfarande, men är på Gotland, lämnade den där då jag ju hade köpt en ny.
Verktyg och verktyg. Har suktat efter en rullställning eller liknande i ett par år. Hatar att stå på stegar och svaja. Funderade flera gånger på julas billighetsställning, men den kändes lite svajig. I veckan fick jag syn på alufase-ställning på blocket inte så fasligt långt bort så jag shoppade loss.
Bred modell också vilket jag vill ha. Även om det var lite knixigt att surra den bra då den är bredare än släpet.
Bred modell också vilket jag vill ha. Även om det var lite knixigt att surra den bra då den är bredare än släpet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har provat min nu och jag blir inte klok på den...snurrar långsamt och är superklen. Manometern på tvätten visar noll bar när jag kör med borsten. Hur beter sig din?Jonas Persson skrev:
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 711 inlägg
Förutsatt att det är lite tryck så roterar den. Vill minnas att jag justerade trycket så att min manometer visade ca 20 Bar. Men jag tror inte det är så högt vid borsten pga tryckfall mellan manometer och borste.
Fick idag en typ av blåspistol med en "tornado" funktion ( HAZET 9040T-1 )
Blir intressant att se hur väl den presterar vid rengöring av både bilinteriör, mattor osv.
Blir intressant att se hur väl den presterar vid rengöring av både bilinteriör, mattor osv.