Jonas Persson
13th Marine 13th Marine skrev:
Köpt och köpt, adopterade denna idag.
[bild]
Får se när jag har tid att gå genom den 😬
Blått igen, men inte Bosch😢
 
  • Ledsen
  • Haha
boschkenta och 1 till
  • Laddar…
@13th Marine Spännande. Vrider man om nyckeln och startar tredje världskriget, eller vad är det för något?
 
  • Gilla
  • Haha
Jocke935 och 2 till
  • Laddar…
”Den går hit, den går dit, den går runt en liten bit
Den startar på ett kick, det är en makalös manick”…….
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Fyrhjuling parkerad på en gräsmatta framför en röd byggnad, används för att ta bort växtlighet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Verkar utmärkt att ta bort växtlighet på infarten med………
 
  • Gilla
  • Haha
Norrtull och 9 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
@13th Marine Spännande. Vrider man om nyckeln och startar tredje världskriget, eller vad är det för något?
Nära nog!

En K40 laserskärare, om jag förstått rätt en klassisk hobbymaskin från Kina.
 
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
Leverans från tyska Amazon, insmugglad bakvägen in i verkstaden. Dock blev placeringen sådan att hon kan se den genom fönstret. Men den 14 m2 stora verkstaden gav mig inga bättre alternativ.

Luftrenare upphängd i taket i en verkstad, synlig från fönstret, med snickarbänk och verktyg i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
4774 och 10 till
  • Laddar…
Smart köp, fast du har fel inställning. Köp som är bra på riktigt ska man skylta med. Skyddsutrustning, luftrenare och sånt man tar bort ogräs med. Ännu ett dyrt handverktyg med nästan samma funktion som de man tedan har smugglar man in i kalsongerna om det så behövs.
 
  • Gilla
  • Haha
beqen och 14 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Smart köp, fast du har fel inställning. Köp som är bra på riktigt ska man skylta med. Skyddsutrustning, luftrenare och sånt man tar bort ogräs med. Ännu ett dyrt handverktyg med nästan samma funktion som de man tedan har smugglar man in i kalsongerna om det så behövs.
Det blir väl ändå väldigt tydligt om man helt plötsligt kommer hem med en så stor bula i kalsongerna?
Låt oss inte drabbas av några större villfarelser, även om man är välutrustad, någon bordssåg smugglar man inte in under pungen utan att det märks…
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
- "Hej älskling! Är du glad att se mig eller har du köpt en pelarborr?"
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
redarn och 15 till
  • Laddar…
  • Haha
  • Gilla
VidarH och 3 till
  • Laddar…
Lite smått och gott med senast veckans inköp, gör sig fint i verktygsväska
 
  • Fem verktyg med röd-blå handtag uppställda på träbänk: plattång, avbitartång, kombinationstång, spetstång och skiftnyckel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
4774 och 11 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Jag köpte en pelarborr rätt nyligen. Det blev en bänkmodell, då en fullstor inte hade kunnat smugglas trovärdigt. Så visst finns det en viss begränsning med metoden.

De här borde funka.
[länk]
Ett annat schysst knep är ju att helt enkelt bära in dem när tanten är borta. Hon håller sig ändå borta från garaget till största delen, och så länge man har det tillräckligt rörigt har hon ändå ingen aning om det råkar komma till en ny pryl, eller tio mellan varven. :)
 
  • Gilla
  • Älska
Chokladmonster och 4 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
… och så länge man har det tillräckligt rörigt har hon ändå ingen aning om det råkar komma till en ny pryl, eller tio mellan varven. :)
Attaboy! 😀
 
  • Gilla
tveksamt
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Ett annat schysst knep är ju att helt enkelt bära in dem när tanten är borta. Hon håller sig ändå borta från garaget till största delen, och så länge man har det tillräckligt rörigt har hon ändå ingen aning om det råkar komma till en ny pryl, eller tio mellan varven. :)
”Ny? Nej denna har jag haft länge…”
 
  • Gilla
  • Älska
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
”Ny? Nej denna har jag haft länge…”
Ja sånt fick man säga förr. Nu får man bara en blick och en svag huvudskakning..
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
mexitegel och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.