56 757 läst · 420 svar
57k läst
420 svar
Förpackningsstorlek, vem låter sig luras?
Renoverare
· Stockholm
· 18 347 inlägg
När det gäller Bregott är det mycket bättre köpa vanligt smör, vispa det och sedan flingsalt.
Mycket godare än Bregott som innehåller vegatabiliskt fett
Mycket godare än Bregott som innehåller vegatabiliskt fett
Hur blir det vispade smöret efter att det stått i kylen efter vispning? Enda anledningen till att jag kör Bregott är att det är bredbart direkt från kylen.AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 347 inlägg
Medlem
· Blekinge
· 10 445 inlägg
Produkter som diskuteras: "WD-40"
WD-40
WD-40 Multispray, ursprungligen utvecklad för att stöta bort fukt från rymdraketers komponenter, har sedan dess blivit känt som ett mångsidigt spray med en rad användningsområden. WD-40 Multispray är världens mest populära produkt i sitt
Läs mer
Medlem
· Korpilombolo
· 3 344 inlägg
ICA ännu ett exempel på prishöjning.
Mandelkubb i plastburk har igår prishöjts från 24 till 28 kr. 16% bara sådär. Dessutom ställer de ut en pall med nyss prishöjda mandelkubb som om det vore ett erbjudande. Det nya priset på en stor skylt.
Mandelkubb i plastburk har igår prishöjts från 24 till 28 kr. 16% bara sådär. Dessutom ställer de ut en pall med nyss prishöjda mandelkubb som om det vore ett erbjudande. Det nya priset på en stor skylt.
Medlem
· Västernorrland
· 10 859 inlägg
Jaha? Om mandelkubben alltså..........
Medlem
· Korpilombolo
· 3 344 inlägg
16%! Vad motiverar en sådan höjning? Kriget i Ukraina? Covid19? Jag bara undrar. Men det visar sig i nästa bokslut.
Renoverare
· Stockholm
· 18 347 inlägg
Men man måste väl komma ihåg ta fram det långt innan man ska äta brödet, då det ju är så hårt? Minns att min mormor hade klassiskt skafferi och smöret i en smörask i skafferiet mestadels, på natten tror jag det stod i kylen. Ibland var det omöjligt att bre en macka hos mormor. Man kan ju ringla lite olivolja på brödet istället?AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 347 inlägg
Vispningen motverkar som sagt det. Lite hårdare än Bregott är det direkt ur kylen men inte mycket.J JohanLun skrev:Men man måste väl komma ihåg ta fram det långt innan man ska äta brödet, då det ju är så hårt? Minns att min mormor hade klassiskt skafferi och smöret i en smörask i skafferiet mestadels, på natten tror jag det stod i kylen. Ibland var det omöjligt att bre en macka hos mormor. Man kan ju ringla lite olivolja på brödet istället?
Medlem
· Västernorrland
· 10 859 inlägg