3 333 670 läst · 16 497 svar
3334k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Nöjd med den?Appendix skrev:
Det blir ju många meter fönstersmyg för min del så planen var MDF och måla själv. Sen slipper man ju dessutom rolla väggar och tak.
Frun ansåg att vi dessutom kunde ta sista och tredje varvet på fasaden med sprutan.
När jag skulle tvätta idag så grävde jag längst ned i tvättkorgen.J Jernhand skrev:För några veckor sedan tog jag hem min skruvdragare från båtförrådet och har förlagt den. Slog till på Julas erbjudande med en borrskruvdragare, en slagskruvdragare och två batterier för 999 kr.
När jag om någon dag nu hittar min skruvdragare så har jag i alla fall kompatibla grejer. Vad man använder en slagskruvdragare till vet jag inte.
Men tyckte det var ett bra pris, jag skruvar ju bara 5 skruvar per år. Men har svårt för att använda skruvmejsel pga trasiga händer.
Titta vad jag hittade...
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 1 834 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 1 834 inlägg
Köpte Kindling Cracker King samt Fiskars klyvyxa X25 X-Large (efter tips i rabattråden) på Bauhaus med prisgaranti mot Granngården respektive K-Rauta, "sparade" ca tusenlappen mot Bauhaus ordinarie pris. Nu ska det klyvas ved 😎
Lite sent kanske men den blåa är antistatisk, inte den gråa. Därav priset är betydligt högre för den blåa.B Bonzo2000 skrev:Är skillnaden mot den här varianten bara att den dyrare är av bättre kvalitet? Och att den finns i lager, vilket är bra.
[länk]
Edit:
Är det någon som kan bekräfta om den där slangen passar på en Nilfisk Multi II? Kan såklart mäta anslutningen när jag kommer hem, men då riskerar jag att inse att jag egentligen inte "behöver" en ny slang och så kan vi inte ha det.
Du kan få det kittet av mig riktigt billigt eftersom jag köpt en Kärscher istället. Den passar Multi IIB Bonzo2000 skrev:Är skillnaden mot den här varianten bara att den dyrare är av bättre kvalitet? Och att den finns i lager, vilket är bra.
[länk]
Edit:
Är det någon som kan bekräfta om den där slangen passar på en Nilfisk Multi II? Kan såklart mäta anslutningen när jag kommer hem, men då riskerar jag att inse att jag egentligen inte "behöver" en ny slang och så kan vi inte ha det.