4 367 990 lĂ€st · 32 113 svar
4368k lÀst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
HusÀgare
· Trelleborg
· 630 inlĂ€gg
Blev trött pÄ kalken i duschen sÄ idag installerade jag ett AvhÀrdningsfilter
U
Utsliten och utdömd
ByggnadsvÄrdare
· 1 841 inlĂ€gg
Utsliten och utdömd
ByggnadsvÄrdare
- 1 841 inlÀgg
HusÀgare
· Trelleborg
· 630 inlĂ€gg
Ja det Àr alltid trevligt att skotta jordU Utsliten och utdömd skrev:
Jag gjorde samma sak för 7 Är sedan
Blir nĂ€stan lite nostalgisk nĂ€r jag ser din bildđ
Renoverare
· SmĂ„land
· 49 inlĂ€gg
Började flytta tvÀttstugan, tjuvstartade lite i helgen...
Hobbysnickare
· Billinge
· 75 inlĂ€gg
- Luftat golvvÀrmen inkl. cirkulationspump.
- Byggt en liten blllig och enkel styrning till bergvÀrmepumpen sÄ jag Àr förberedd för eventuellt höga timpriser.
- Byggt en liten blllig och enkel styrning till bergvÀrmepumpen sÄ jag Àr förberedd för eventuellt höga timpriser.
HusÀgare
· 3 288 inlĂ€gg
Inte idag men för 2 veckor sen. Ăntligen efter 5 Ă„r tagit tag i att mĂ„la taket i sovrummet. 27 hĂ€rliga kvadratmeter spontat tak. Av nĂ„gon outgrundlig anledning hade förra Ă€garen kladdat pĂ„ nĂ„gon sorts grundfĂ€rg kors och tvĂ€rs och sen antagligen tappat lusten eller orken.
Stundtals nackknÀckande men det rÀckte med 2 lager iallafall. Maken rollade och jag gick med pensel i spÄren.
Före:
Efter:
Stundtals nackknÀckande men det rÀckte med 2 lager iallafall. Maken rollade och jag gick med pensel i spÄren.
Före:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Efter:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Har sĂ„ i hela huset. Föra Ă€garen har âhalv mĂ„latâ allt med kvistgenomslag och allt. Vill ha det vitt. Vilken fĂ€rg anvĂ€nde ni?MariaiĂstergötland skrev:Inte idag men för 2 veckor sen. Ăntligen efter 5 Ă„r tagit tag i att mĂ„la taket i sovrummet. 27 hĂ€rliga kvadratmeter spontat tak. Av nĂ„gon outgrundlig anledning hade förra Ă€garen kladdat pĂ„ nĂ„gon sorts grundfĂ€rg kors och tvĂ€rs och sen antagligen tappat lusten eller orken.
Före:
[bild][bild]
Efter:
[bild][bild][bild]
HusÀgare
· 3 288 inlĂ€gg
Vi blandade Jotuns kvistgrund med vanlig takfÀrg frÄn Jem och Fix pÄ första lagret. Det var av ren snÄlhet, eftersom kvistgrund Àr dyrare Àn flytande guld... det visade sig dock bli nÄn typ av kemisk reaktion sÄ fÀrgen blev tjock som spackel. Haha. Lite mer takfÀrg i mixen och dÄ gick det att mÄla. Till lager tvÄ tog vi bara takfÀrgen. Jag hoppas vi slipper genomslag pÄ nÄgra Är iallafall....G Ganescha skrev: