Tapetserat o målat. Väggfärgen hade liiite annan vit än tidigare färg så det blev färg runt fönstret fram till spisen i hörnet. Andra sidan får vänta men ingen ser skillnad när de inte möts 🤷‍♂️
Nu ska frågan om ny diskho övervägas innan bänkskiva blir aktuell.

• Ljust kök, diskbänk, fönster, köksskåp öppet, handdukar, kaffemaskin, grönska utanför, ingen person.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Jag har en liten fastspikad lucka till ett vindsutrymme längst upp i en garderob. I dag tog jag lös den för att inspektera lite inför kommande kabeldragning och tilläggsisolering...

En öppen loftlucka, träram, isolering synlig, mörkt utrymme ovanför, i en bostad.
Skapa konto

Utrymmet i sig var ingen överraskning, men varför sitter det en strömbrytare längst in???

Vindsvåning med träbjälkar, isolering, nedfallna föremål och svart målade väggar. Oanvänd eller under renovering.
Skapa konto

Kabeln försvinner upp genom taket i garderoben. Mystiken tätnar...

• Gilla
  • Haha
bilip och 7 till
  • Laddar…
Kabeldragning ser lite speciell ut?
Varför? 🤔

useless useless skrev:
...men varför sitter det en strömbrytare längst in??
Kabeln försvinner upp genom taket i garderoben. Mystiken tätnar...
Kanske finns/har funnits nån ventilation med nån fläkt? Om det nu inte är nån belysning? Provade du strömbrytaren?

Keiller Keiller skrev:
Provade du strömbrytaren?
Ja, jag vred på den. Då såg jag ett kraftigt ljussken och hörde körsång och trumpeter som verkade komma uppifrån. Jag slog av igen för att inte grannarna skulle bli störda.

• Haha
  • Gilla
Yaax och 19 till
  • Laddar…
I så fall borde du väl se kabeln upp genom taket och upp i himlen? Jag tror snarare du tände grannens hönshus. Du tog nog fel på trumpeterna och tuppen 😂

• Haha
Yaax och 5 till
  • Laddar…
tommib
Oorganiserad kabeldragning, eluttag, betongvägg, installationsboxar i ett utilitaristiskt utrymme eller garage.
Skapa konto

Lite tidigare idag, innan jag gick till jobbet. Strömförsörjning till lucklyften, nu med batteribackup.

• Gilla
Dan_Johansson och 7 till
  • Laddar…
Börjat målning av rummet vi rev ut i våras.

• Ett otillräckligt renoverat rum med elledningar, målarverktyg och en LED-ljuslist i taket.
    Skapa konto
  • Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
Testat fruns kärlek till mig 🤓

• Grön vinkelslip med sladd på marmorgolv nära dörrtröskel; använd i konstruktion eller renovering.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
Badrumsgrejorna till sista badrummet. Får man börja smiska på så att det händer något där med.

Tips på handdukstork man kan beställa i valfri ral färg önskas.

• Svart badrumsinredning och tillbehör upplagda på ett bord för installation eller presentation.
    Skapa konto
  • Gilla
richardtenggren och 2 till
  • Laddar…
A atomlab skrev:
Badrumsgrejorna till sista badrummet. Får man börja smiska på så att det händer något där med.

”Fifty Shades of Grey” 👍

• Gilla
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
A atomlab skrev:

Tror jag såg i ett annonsblad från Ahlsell att de hade olika färger på handdukstorkar.

F Fluxor skrev:
Tror jag såg i ett annonsblad från Ahlsell att de hade olika färger på handdukstorkar.
Nice!!

• Produktkatalog för handdukstorkar, modeller, storlekar, effekt, färgalternativ med RAL-koder.
    Skapa konto
  • Gilla
Fluxor
  • Laddar…
richardtenggren
A atomlab skrev:
Nice!!
INR går väl beställa i valfri NCS de också :)

• Gilla
atomlab
  • Laddar…
Inr har väl bara 2st. Har Line i mässing men tror inte den kommer att passa i det här badrummet.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.