418 180 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Du har väl byggt ett skyddsrum på gården. Måste vara nergrävt med jättesuperfilter till både luften och vattnet. Det måste byggas utan bygglov annars så vet djupa staten vart det finns. Måste också ha minst en årsförbrukning av mat och wc papperFredrikR skrev:
Räcker inte.... aspesten kan ju vara radioaktiv.FredrikR skrev:
Du postade nog i fel tråd, du vill vara här. https://www.byggahus.se/forum/threads/svenska-spraket.357254/N Niq skrev:
Det där är ju för övrigt bara en felstavad kattlåda. "Simbas säng" ska det skrivas!
Efter som vi har kommit fram till att alla andra trådar är överflödiga så postar jag här istället för i rätt tråd. Det var i alla fall en tråd om nybygge och om det var lönt att dra Cat6 nätverkskabel i väggarna. Lite kul argument för varför det kan vara bra kan man finna i detta klipp, vill man helt hoppa ingressen kan man följa snitslingen fram till ca 10 min in i klippet där det blir lite mer exotiskt men kul redan från början om man nu inte avskyr Linus.
Alltså hallå slutta med din persson på håpp. Det kann intte för väntas att jag skal kuna sverigiska barra för at jag är från svensklandet ock got i skollann der.T TypRätt skrev:
Hmmm, han har ju inget reservkraftsaggregat...T TypRätt skrev:Efter som vi har kommit fram till att alla andra trådar är överflödiga så postar jag här istället för i rätt tråd. Det var i alla fall en tråd om nybygge och om det var lönt att dra Cat6 nätverkskabel i väggarna. Lite kul argument för varför det kan vara bra kan man finna i detta klipp, vill man helt hoppa ingressen kan man följa snitslingen fram till ca 10 min in i klippet där det blir lite mer exotiskt men kul redan från början om man nu inte avskyr Linus.
[media]
Jo, själv har jag ett sånt här:P paralun skrev:
Fast inte så platt som bilden blev.. tyckte dock den lät så ställde den hos grannen o byggde ett hönshus över den.
Edit: ok bilden blev normal efter post. Men min har som sagt en värppinne också som tillbehör.
Det måste vara digitalt! Annars sabbar du ju dina overkill-prylar.T TypRätt skrev:
https://www.biltema.se/fritid/tradgard/tradgardsmaskiner/elverk/digitalt-elverk-dg-1250is-2000043474
(plus garanterat Made in China)