Claes Sörmland
Henningelvis Henningelvis skrev:
Lider med dig. Unga människor som inte har fostrat sina bilar ordentligt är det värsta jag vet.
🫶
Bara att rulla upp dem på galgbacken!

• Gilla
  • Haha
Henningelvis och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Vad smakar det då❓
Lite...dammigt, typ. Smakar inte giftigt, iallafall.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Lite...dammigt, typ. Smakar inte giftigt, iallafall.
Då är det nog ingen fara. Andas inte in dammet bara

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Pool är engelska, här pratar vi svenska och det heter då pöl!
Nä simbassäng

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag åker alltid in akut när jag ser strimmor av ovanför huset eller som här.
[bild]

Olikfärgade chemtrails, gissa om folk flydde i panik!
Du har väl byggt ett skyddsrum på gården. Måste vara nergrävt med jättesuperfilter till både luften och vattnet. Det måste byggas utan bygglov annars så vet djupa staten vart det finns. Måste också ha minst en årsförbrukning av mat och wc papper

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Halvmask har ofta rekommenderats här på forat men jag skulle inte ha på mig mindre än ovan.

Kan skydda mot 5G och chemtrails också, jag är nästan helt säker!
Räcker inte.... aspesten kan ju vara radioaktiv.

• Person i skyddsdräkt och gasmask står i förödelse under gulaktig himmel, möjligen efter brand eller katastrof.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Efter som vi har kommit fram till att alla andra trådar är överflödiga så postar jag här istället för i rätt tråd. Det var i alla fall en tråd om nybygge och om det var lönt att dra Cat6 nätverkskabel i väggarna. Lite kul argument för varför det kan vara bra kan man finna i detta klipp, vill man helt hoppa ingressen kan man följa snitslingen fram till ca 10 min in i klippet där det blir lite mer exotiskt men kul redan från början om man nu inte avskyr Linus.

• Gilla
  • Haha
Peter_Ker och 1 till
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Du postade nog i fel tråd, du vill vara här. [länk]
Det där är ju för övrigt bara en felstavad kattlåda. "Simbas säng" ska det skrivas!
Alltså hallå slutta med din persson på håpp. Det kann intte för väntas att jag skal kuna sverigiska barra för at jag är från svensklandet ock got i skollann der.

• Gilla
Auson
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Efter som vi har kommit fram till att alla andra trådar är överflödiga så postar jag här istället för i rätt tråd. Det var i alla fall en tråd om nybygge och om det var lönt att dra Cat6 nätverkskabel i väggarna. Lite kul argument för varför det kan vara bra kan man finna i detta klipp, vill man helt hoppa ingressen kan man följa snitslingen fram till ca 10 min in i klippet där det blir lite mer exotiskt men kul redan från början om man nu inte avskyr Linus.
[media]
Hmmm, han har ju inget reservkraftsaggregat...

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
P paralun skrev:
Hmmm, han har ju inget reservkraftsaggregat...
Det är väl typ det hans kollega går runt med i handen vid 8:55? =)

T TypRätt skrev:
Det är väl typ det hans kollega går runt med i handen vid 8:55? =)
Oh, yeah.. men funkar inte. Det behövs ett riktigt reservkraftsaggregat, Made in China.

P paralun skrev:
Oh, yeah.. men funkar inte. Det behövs ett riktigt reservkraftsaggregat, Made in China.
Jo, själv har jag ett sånt här:
Dieseldrivet elverk MOSA
Fast inte så platt som bilden blev.. tyckte dock den lät så ställde den hos grannen o byggde ett hönshus över den.
Edit: ok bilden blev normal efter post. Men min har som sagt en värppinne också som tillbehör.

• Gilla
paralun
  • Laddar…
P paralun skrev:
Det måste vara digitalt! Annars sabbar du ju dina overkill-prylar.
[länk]
(plus garanterat Made in China)

• Svart text på vit bakgrund som varnar att det inte går ladda elbil.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.