418 049 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 538 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 538 inlägg
Sluta! Alfredo har hjälp mig baxa jättetunga saker många gånger, oftast av ingen anledning alls, utöver att vi gillar att baxa jättetunga saker och skriva om när vi baxar jättetunga saker. Sen dricker vi en öl.Fulkemisten skrev:
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 538 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 538 inlägg
Sluta!! Musk är världens bästa person ever, slår Jesus! Jag brukar onanera mig till sömns stirrande på min idol-poster på Elon men ni fattar inte hur han kommer revolutionera världen jävla inavlade puckon!!!!!1G Greger_08 skrev:
Ha ha, det är klart det inte är ett dolt fel, skyll dig själv som inte gjorde en fördjupad fasadfärgsbesiktning. TS är säkert en bortskämd 90-talist som tror att han köpt ett nytt hus med valbar färg.T Troberg skrev:
Prata med grannen.Z Zsam skrev:
Bjud in grannen på kaffe och prata med honom.G gbgustaf skrev:
Ta med en flaska whisky och prata med grannentensiden skrev:
Ta med en påse bullar och prata med grannen.K Klass0n skrev:
Ta en öl med grannen och prata med honom.redarn skrev:
Prata med grannen.Drivisen skrev:
Snack är så d-a överskattat. Skicka Hells Angels på honom så lär han sig vem som bestämmer! 😎B Bigfoot skrev:
Kaffe, vem vill ha det?! Bjud på sprit som en riktig man! 😎B Bigfoot skrev:
Bjuda på sprit?! 😮 Så d-a kränkande! 🤬 Fattar du hur många som har svårt att hantera alkohol? 🤔B Bigfoot skrev:
Är han ett dagisbarn?! Bullar?! Gå med i Sundsvallslistan och bjud på lite riktiga grejor!B Bigfoot skrev:
En öl?! Allt under 14 långburk är för nunnor! 😎B Bigfoot skrev:
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 538 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 538 inlägg
14 långburk! Orsaken till och lösningen på de flesta av mina problem!Alfredo skrev:Snack är så d-a överskattat. Skicka Hells Angels på honom så lär han sig vem som bestämmer! 😎
Kaffe, vem vill ha det?! Bjud på sprit som en riktig man! 😎
Bjuda på sprit?! 😮 Så d-a kränkande! 🤬 Fattar du hur många som har svårt att hantera alkohol? 🤔
Är han ett dagisbarn?! Bullar?! Gå med i Sundsvallslistan och bjud på lite riktiga grejor!
En öl?! Allt under 14 långburk är för nunnor! 😎