Nu hoppar jag bara in här och utrycker en tvärsäker åsikt om att det är mäklare eller Anticimex fel utan att läsa föregående sidor av inlägg. Bara att skriva detta får mig att luta ännu mer på att Anticimex är skurken!
 
  • Gilla
  • Haha
NL12345 och 7 till
  • Laddar…
Fulkemisten
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
14 långburk! Orsaken till och lösningen på de flesta av mina problem!
Hoppas det här blir "citatet" när tråden frontas på förstasidan.
 
  • Haha
  • Gilla
antett och 9 till
  • Laddar…
Jag stör mig på att min grannes buske växt till sig alldeles för mycket. Kan jag göra något åt det?

Prata med grannen och fråga om det går att beskära den.

Har du bilder?


TS postar en bild.

Skäll ut grannen och be henne klä på sig!
 
  • Haha
  • Gilla
keeej och 13 till
  • Laddar…
Lite vad som helst.

AndersMalmgren: Min mamma och pappa är överklass.
 
  • Gilla
  • Haha
Robin Lindberg och 15 till
  • Laddar…
arasmus Just de ja, Anders i vart och varannat inlägg. Mitt i prick!

Anders Malmgren: Jag klarar 10000% ränta. Äter smörslungad hummer och dricker vin varje kväll.

(har inbördeskriget börjat nu ;) )
 
  • Haha
  • Gilla
Rejäl och 7 till
  • Laddar…
F
Det här är ju bara exempel på riktiga trådar, var är parodin i det? Lägger till att jag inte orkat läsa mer än de två första sidorna i tråden.
 
  • Gilla
  • Haha
Robin Lindberg och 10 till
  • Laddar…
M myrstack skrev:
Nu hoppar jag bara in här och utrycker en tvärsäker åsikt om att det är mäklare eller Anticimex fel utan att läsa föregående sidor av inlägg. Bara att skriva detta får mig att luta ännu mer på att Anticimex är skurken!
Nej det är hantverkarens fel. Alla hantverkare är myglande skattefuskare som lever på att blåsa kunder.
 
  • Gilla
Bengt Larsson
  • Laddar…
"min elektriker fyllde 50 år under veckan de satte i spottar i vardagsrummet och nu har jag blivit fakturerad för två princesstårtor, är det rimligt?"

"Ja, MeN vEM skA aNNars beTALa fÖr deM!?!"
 
  • Gilla
  • Haha
7ender och 9 till
  • Laddar…
Tack för hjälpen, nu har jag bjudit min son på en öl, en kaffe en flaska whisky. Ibland är enkla lösningar bäst. Bältrosen är kvar men han har slutat skrika nu vilket såklart är det viktigaste.
 
  • Gilla
  • Haha
saiter och 5 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Snack är så d-a överskattat. Skicka Hells Angels på honom så lär han sig vem som bestämmer!
Nej nej man skickar dem själv att köpa nya tänder på Ali express. På internet är alla sämre än mig på att slåss... och hur bagatellartad än händelsen är, är det anledning nog för en dödsmisshandel ...
 
M myrstack skrev:
Nu hoppar jag bara in här och utrycker en tvärsäker åsikt om att det är mäklare eller Anticimex fel utan att läsa föregående sidor av inlägg. Bara att skriva detta får mig att luta ännu mer på att Anticimex är skurken!
Hur vet vi att du inte jobbar på Anticimex, känns misstänkt att du är så insatt.
 
Fulkemisten
G g.kraft skrev:
Hur vet vi att du inte jobbar på Anticimex, känns misstänkt att du är så insatt.
Bergbombis smygreklam för Anticimex. Alla vet att de är sämst på bältros. Det enda de gör är att pensla roundup och sen skicka en saltad faktura.
 
  • Gilla
  • Haha
Conqvist och 2 till
  • Laddar…
Håller på att städa i sonens rum, kan det vara asbest i den här mattan?
Är vi döende nu?
En matta med vägkarta-mönster och färgglada leksaksbilar, fot i nedre kanten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
saiter och 15 till
  • Laddar…
Fulkemisten
Omöjligt att säga utan att se en bild på undersidan av mattan. Sitter den med svartlim eller vitlim? Killgissar att ni inte är döende men såklart kommer ni åka på bältros vilket som.
 
  • Gilla
  • Haha
J.Nordblad och 3 till
  • Laddar…
Sålänge bilarna kör < 50 km/h och inte gnider av så mycket från vägbanan är det helt OK. Men håll fönstren stängda så att vedröken stannar ute. Bättre med Dieselrök från bilarna.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.