OestlundJ OestlundJ skrev:
?
Hade du i sand och sten?

Var ordningsam och stängde av vattnet till diskmaskinen när jag reste bort en vecka (inte varit avstängd sen jag flyttade in för 5 år sen)
Satte på den igår när jag kom hem, och i morse var det vatten runt kranen på diskbänken.
Motionerade kranen på/av 50 ggr och torkade tort.
Nu är den tät (y)

• Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Hade du i sand och sten?
Inget förutom vatten behöver tillsättas om det är betongsäckar vilket det förefaller vara då de brukar ge runt 12-13 liter färdig betong per säck.

• Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
Rest flaggstången!

• Flaggstång med Sveriges flagga, träd, parkerad bil, grönområde, staket, kvällsljus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Roga1337 och 10 till
  • Laddar…
O olofh skrev:
Föll för trenden med akustikpanel. Men blev faktiskt rätt bra. Var bara ute efter det estetiska. Knöligt material att jobba i. Ska bara hitta ett par gångjärn med stor öppningsvinkel så dörren flyttas ut lite eller så får det bli någon annan specialare
[bild] [bild]
Jag är nyfiken på vad det blev för gångjärn? Vi planerar för att gör något liknande med med garderober och en förrådsdörr.

s-bq s-bq skrev:
Jag är nyfiken på vad det blev för gångjärn? Vi planerar för att gör något liknande med med garderober och en förrådsdörr.
Jag monterade Tectus 340 i skafferidörren. Kan det vara något?

Ställningen har höjts ytterligare, två fönster har fodrats samt rivit lite gammal panel. Nästa steg blir att få upp lite vindskydd och spikläkt, sen på med ny panel.

Börjar kännas högt för en gammal fegis...

• Gult hus med byggnadsställning, renovering pågår, trävirke på marken, soligt, utan löv träd.
    Skapa konto
Redigerat:
  • Gilla
Roga1337 och 7 till
  • Laddar…
Målat färdigt inbyggnad av trappstegen idag ruskigt nöjd för att vara första gången man både gipsar, spacklar och målar själv men resten av huset lejer jag bort gällande spackla gips….

• Ett hörn av ett vitt rum med skugga, tak, vägg och en sluttande del.
    Skapa konto
  • Gilla
Naturliv och 7 till
  • Laddar…
”Det susar till i en tyllgardin…”
Hittade en genitalisk lösning på upphängning av skira gardiner. Tog bort kappan på markisen och använde plaströret till att trä på gardinerna. ”Jag sa ju förra året att de ska hänga på stolparna. De ska kortas ner”
”Jaha…”
Men idag fick de hänga kvar ;)

• Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
K Kjell_G skrev:
Hittade en genitalisk lösning på upphängning av skira gardiner.
Jag vet inte om det är en felskrivning eller en medvetet skämt, men jag skrattade högt och kommer nog att börja beteckna saker jag tycker är smarta som "genitaliska" bara för att se omvärldens reaktioner.

• Gilla
  • Haha
hobbs och 6 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Jag vet inte om det är en felskrivning eller en medvetet skämt, men jag skrattade högt och kommer nog att börja beteckna saker jag tycker är smarta som "genitaliska" bara för att se omvärldens reaktioner.
Just don't do it in pubic!

• Gilla
hobbs och 2 till
  • Laddar…
Nej, det är en dålig idé att visa uppskattning med genitalier offentligt.

Trädäck med pergola, badtunna, livbojar, lampa, klar himmel, soligt, utomhusmöbler, avslappnad atmosfär.
Skapa konto
Byter vatten och vårstädar spabadet.

• Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Gott om stöldgods på den bilden ser det ut som ;). Eller är de utbytta av åldersskäl?

mexitegel mexitegel skrev:
Gott om stöldgods på den bilden ser det ut som ;). Eller är de utbytta av åldersskäl?
Utbytta av åldersskäl och räddade ur container:

• Gilla
  • Älska
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.