4 356 499 läst · 32 057 svar
4356k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Fick mig att tänka på rörisen som berättade att han en gång lagt ett större rum med plåtar och slangar men inte fäste plåtarna ordentligt…richardtenggren skrev:
När han var klar och gick ur rummet hördes ett öronbedövande ”Whraaam” när slangen reste sig och tog med sig plåtarna som i en stor tornado. Sedan dess var han tydligen mer noggrann med det momentet .
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Säg inte sådär!mexitegel skrev:Fick mig att tänka på rörisen som berättade att han en gång lagt ett större rum med plåtar och slangar men inte fäste plåtarna ordentligt…
När han var klar och gick ur rummet hördes ett öronbedövande ”Whraaam” när slangen reste sig och tog med sig plåtarna som i en stor tornado. Sedan dess var han tydligen mer noggrann med det momentet .
Jag tror det är viktigt att inte vrida slangen
Renoverare
· Sörmlänning
· 40 inlägg
Monterat hyllor och verktygstavlor i ”pannrummet”, samt flyttat in alla verktyg där. Det blev ett pann-och verktygsrum!
(När vi köpte radhuset för ett år sen):
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
(När vi köpte radhuset för ett år sen):
Logga in
Skapa konto
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg
Renoverare
· Sörmlänning
· 40 inlägg
Renoverare
· Sörmlänning
· 40 inlägg
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg
Hobbysnickare
· Sverige
· 105 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Fick ett väl väntat samtal från stenhuggaren och de kunde komma redan idag, så fick ta resten av dagen ledigt och sätta dit stommarna provisoriskt. Då jag vill förstärka bakstyckena och rationalisera bort metallstagen så kompositstenskivan får bästa möjliga upplag.stigen skrev:
Logga in
Skapa konto
Har även tagit fram häll och diskho för uppmätning