16 748 läst · 256 svar
17k läst
256 svar
Quiz: Kan du hantera elcentralen?
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 6 933 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 6 972 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 4 201 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 7 004 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Medlem
· Blekinge
· 10 445 inlägg
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 7 012 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 7 027 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Man vill avlasta den proppen som går ofta genom att koppla över en del av lasten på en ny säkring.J JBir skrev:
Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 2 522 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 7/11 rätt, vilket är bättre än 1 178 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Detta gick inte så bra men kom på ett skämt under tiden. Vad har ett fängelse och el gemensamt? Svar: dvärgbrytare och knivsäkring
Detta gick inte så bra men kom på ett skämt under tiden. Vad har ett fängelse och el gemensamt? Svar: dvärgbrytare och knivsäkring