16 701 läst · 256 svar
17k läst
256 svar
Quiz: Kan du hantera elcentralen?
Jaha, då har man lärt sig att huvudsäkring inte kallas propp,,, fast nog ser dom likadana ut alltid...
Det är väl så att en huvudsäkring är en propp men en propp inte nödvändigtvis är en huvudsäkringL Lars_P2006 skrev:
Sen tycker inte jag iaf fall att moderna automatsäkringar/dvärgbrytare kallas proppar, utan det är porslinssäkringar för mig iaf..
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 6 464 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 7 837 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Lätt som en plätt!
Fast årtalet var en gissning...
Lätt som en plätt!
Fast årtalet var en gissning...
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 6 790 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 8 189 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 8 198 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 7/11 rätt, vilket är bättre än 1 333 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"