4 362 017 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Med hjälp av en VVS vän på distans har jag fått några dosor på plats och ordnat upp det i fördelarskåpet.
Nu blir det att beställa några Knipex polygrip så jag kan färdigställa allt!
Nu blir det att beställa några Knipex polygrip så jag kan färdigställa allt!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Husägare
· Trelleborg
· 629 inlägg
Fått igång Sven
Han har står stilla sedan bygget av trädäck och ändring i trädgård
Drog om slingan så att den passar den nya utformningen på trädgården
Imorgon blir det att dra fram strömmen till den så jag slipper sladdvindan
Han har står stilla sedan bygget av trädäck och ändring i trädgård
Drog om slingan så att den passar den nya utformningen på trädgården
Imorgon blir det att dra fram strömmen till den så jag slipper sladdvindan
Justerat detta
till detta
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
till detta
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 288 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 288 inlägg
Flyttat ut gjutningsverksamheten till landet. Lite mindre än vanligt men icke desto mindre viktigt
Rätt uppenbart vad detta är till för
Plockade upp sista exemplaret av Julas snabbkopplingspump på närmaste butiken för halvannan månad sedan när den var på rea (6 kkr är billigt). Fick fylla i alla papper enligt rutin och Inselo har kontaktat mig. De skulle återkomma närmare önskat datum (vilket för mig hade varit imorgon) men har inte gjort det. Eller ja, de försökte kanske ringa en gång men då var jag på jobbet och med patient varför jag givetvis inte svarade. Det går inte heller att använda bokningslänken som jag fick vid köp.
En blir ju lite sugen på att skruva ihop de där fyra kopplingarna själv, trots att jag lovade frun att vi skulle ta in en installatör. Just idag räddas det av att jag inte kan ställa dit en ställning på betongen än,men nästa gång vi kommer ut kommer det bli svårt att låta bli.
Logga in
Skapa konto
Rätt uppenbart vad detta är till för
Logga in
Skapa konto
Plockade upp sista exemplaret av Julas snabbkopplingspump på närmaste butiken för halvannan månad sedan när den var på rea (6 kkr är billigt). Fick fylla i alla papper enligt rutin och Inselo har kontaktat mig. De skulle återkomma närmare önskat datum (vilket för mig hade varit imorgon) men har inte gjort det. Eller ja, de försökte kanske ringa en gång men då var jag på jobbet och med patient varför jag givetvis inte svarade. Det går inte heller att använda bokningslänken som jag fick vid köp.
En blir ju lite sugen på att skruva ihop de där fyra kopplingarna själv, trots att jag lovade frun att vi skulle ta in en installatör. Just idag räddas det av att jag inte kan ställa dit en ställning på betongen än,men nästa gång vi kommer ut kommer det bli svårt att låta bli.
Husägare
· Trelleborg
· 629 inlägg
Fick draget ström till gräsklipparen passade på att sätta ett dubbel uttag i trädgårds skjulet eftersom jag ändå drog kabel förbi
Satte ett uttag till gräsklipparen i lps brunnen så att jag kunde hänga trafon till gräsklipparen i en påse under locket så den håller sig torr.
Fick även byggt en förvaringslåda som ska fästas på baksidan av skostället till diverse bajspåsar och vantar etc ska bara målas en gång till i morgon
Satte ett uttag till gräsklipparen i lps brunnen så att jag kunde hänga trafon till gräsklipparen i en påse under locket så den håller sig torr.
Fick även byggt en förvaringslåda som ska fästas på baksidan av skostället till diverse bajspåsar och vantar etc ska bara målas en gång till i morgon
Husägare
· Trelleborg
· 629 inlägg
Husägare
· Trelleborg
· 629 inlägg
Husägare
· Trelleborg
· 629 inlägg
Hjälpt en kompis att byta golv i uterummet
Murat/putsat ”fallet”!Lexington skrev:
Imorgon putsar vi utsidan som hamnar över mark, ca 10 cm. Sen blir det måla och återfyll i veckan.
Plåtis kommer på sö o mäter för ett tak/lock!
Logga in
Skapa konto
Blir en djup grop, ca 80 cm.