1 795 154 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Fast här verkar funktionen (enligt lidls app ovan) dra 60 % på 6 dagar om man glömmer stänga av.D Dilato skrev:
Jag har en, men har lackat sönder på att den fungerar sådär som spikpistol. Som häftpistol tror jag att den fungerar bra. Kan nog tänka mig att bli av med min.J jockebq skrev:
Renoverare
· västra götaland
· 736 inlägg
Multiverktygen funkar nog bra då. Finns både som 12V och 20V varianter. Har båda varianterna och de är bra till mycket.O olofh skrev:
Excenterslipen är ganska stor och klumpig i jämförelse. Även om funktionen är en helt annan. Man kommer ju inte heller in i hörn med en sådan om det var småpill du var ute efter.
Redigerat:
Nu har jag testatskruvdragare (pabsp 20-li c2) och den är lite högljudd men inte så farligt däremot låter den som skit i snabba läget (hörs lite i starka läget) Kör maskinen i luften utan att skruva och det låter som att kopplingen slirar precis som den gör vid inställt motstånd. Någon hade en video där det lät i snabba läget och inställning 21 men min låter illa i alla lägen.M Mike N skrev:
@Vardagsrum din låter också illa?
@Chippe Jag tror inte att jag införskaffade Pabsp 20-li c2, om du menar den dragaren som såldes nu under senaste verktygsveckan? Är det den i Performance-serien som utlovade 60Nm?C Chippe skrev:Nu har jag testatskruvdragare (pabsp 20-li c2) och den är lite högljudd men inte så farligt däremot låter den som skit i snabba läget (hörs lite i starka läget) Kör maskinen i luften utan att skruva och det låter som att kopplingen slirar precis som den gör vid inställt motstånd. Någon hade en video där det lät i snabba läget och inställning 21 men min låter illa i alla lägen.
@Vardagsrum din låter också illa?
Pga att jag befinner mig i inflytt, så har jag inte ordning på verktygen, men jag kollade i den av tyskavdelningarna som är ihopsamlade, och såg ingen där.
Om den låter illa, och t.o.m slirar, så ska du reklamera den bums. Det här ska vara deras budgetpremium, och då ska det f-n inte låta illa eller slira! Du har 5 års garanti på denna, och tysken har en solid garantihantering. En väldigt okonventionell och opersonlig garantihantering, som tangerar att bryta mot konsumentköplagen, men välfungerande.
Mitt tips är att du kollar på sista sidan i manualen, och skriver till deras e-postadress för garantiärenden, beskriver hur dragaren beter sig, och frågar om det är normalt att produkten beter sig så. Så fort du har lämnat samtycke till hantering av dina personuppgifter, så kommer de att hjälpa dig vidare. Glöm inte att bifoga bild på köpebevis, samt din adress.
Kollade som sagt på ena tyskavdelningen, men såg ingen performance-dragare. Jag får kanske göra ett kompletterande köp nästa gång mjölken är slut, men får hålla till godo med Bosch GSR 18 V-EC FC2 under tiden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
OOPS! Jag trodde våra Mobförråd var nerlagda?V Vardagsrum skrev:@Chippe Jag tror inte att jag införskaffade Pabsp 20-li c2, om du menar den dragaren som såldes nu under senaste verktygsveckan? Är det den i Performance-serien som utlovade 60Nm?
Pga att jag befinner mig i inflytt, så har jag inte ordning på verktygen, men jag kollade i den av tyskavdelningarna som är ihopsamlade, och såg ingen där.
Om den låter illa, och t.o.m slirar, så ska du reklamera den bums. Det här ska vara deras budgetpremium, och då ska det f-n inte låta illa eller slira! Du har 5 års garanti på denna, och tysken har en solid garantihantering. En väldigt okonventionell och opersonlig garantihantering, som tangerar att bryta mot konsumentköplagen, men välfungerande.
Mitt tips är att du kollar på sista sidan i manualen, och skriver till deras e-postadress för garantiärenden, beskriver hur dragaren beter sig, och frågar om det är normalt att produkten beter sig så. Så fort du har lämnat samtycke till hantering av dina personuppgifter, så kommer de att hjälpa dig vidare. Glöm inte att bifoga bild på köpebevis, samt din adress.
Kollade som sagt på ena tyskavdelningen, men såg ingen performance-dragare. Jag får kanske göra ett kompletterande köp nästa gång mjölken är slut, men får hålla till godo med Bosch GSR 18 V-EC FC2 under tiden.
[bild]
@Vardagsrum aha, jag trodde det var 60Nm skruvdragaren som låg i din vagn. Tydligen ganska vanligt att vissa låter medan andra inte gör det av samma modell. Tack för tipset, denna åker tyvärr tillbaka. Ingen dålig samling det där
Jo, den är ganska högljudd men det är ok. Låter som denna ungefär men olika mycket vid vissa varvtal. Det verkar inte vara helt ovanligt och denna låter mest efter 0:25 i videon på lägre varvtal:H hyggabus skrev: