296 936 läst · 8 036 svar
297k läst
8,0k svar
Vad väntar oss bilister?
Är inte det lite i betraktarens öga också?AndersMalmgren skrev:
samt att det är flera andra partier som. orsakat större skada de sista 7 åren än S..
C och L har lekt med elden och krånglat till allt så mycket det bara varit möjligt...
Sedan har vi MP som totalt skadat Sverige varje gång de öppnat munnen eller krävt det som de blivit lovade för att släppa fram lövfen... Hade sjöstedt varit mer man än han var så hade han sagt ifrån redan då...
Och hade inte talmannen varit så blåögd så hade vi nog sluppit Löfven totalt...
oppositionen är inget att aktivt räkna med.. de har nu en budget och hoppas på att regeringen skall göra bort sig inför valet...
Kan ske... Ygeman är en duktig herre på detta precis som johansson...
fått en ny Sahlin... strandhäll. mer behöver jag inte nämna..
klart är att MA fått en bra budget att regera efter... Men det kan visa sig att hon är lite för bra för detta.. Och då får sitta kvar nästa val...hoppas jag har fel...
Renoverare
· Stockholm
· 18 376 inlägg
Att svetsaren ens vill bilda regering på det underlaget styrker min tes. Sedan att han gör det igen när hans regering blir misstroendefälldMaskintok skrev:Är inte det lite i betraktarens öga också?
samt att det är flera andra partier som. orsakat större skada de sista 7 åren än S..
C och L har lekt med elden och krånglat till allt så mycket det bara varit möjligt...
Sedan har vi MP som totalt skadat Sverige varje gång de öppnat munnen eller krävt det som de blivit lovade för att släppa fram lövfen... Hade sjöstedt varit mer man än han var så hade han sagt ifrån redan då...
Och hade inte talmannen varit så blåögd så hade vi nog sluppit Löfven totalt...
oppositionen är inget att aktivt räkna med.. de har nu en budget och hoppas på att regeringen skall göra bort sig inför valet...
Kan ske... Ygeman är en duktig herre på detta precis som johansson...
fått en ny Sahlin... strandhäll. mer behöver jag inte nämna..
klart är att MA fått en bra budget att regera efter... Men det kan visa sig att hon är lite för bra för detta.. Och då får sitta kvar nästa val...hoppas jag har fel...
Men liberalerna har verkligen ställt till det för sig. Centerpartister är kappvändare men folkpartister är äkta borgare, det kommer vi se nästa val.
Vi försöker ju här men tillräckligt många fattar ju inte iaf. Vad ska man då göra om man respekterar demokratin?D djac skrev:
folkpartister är sossar i finare kläder..AndersMalmgren skrev:
De är inget att lita på...
sätt inget hopp till ett parti som valde samarbete med s, mp, c... Och dessutom valde bort ministerposter....
Det står väl ganska klart att den genomsnittlige väljaren i de flesta s.k. västländer ser mer till sin egen ekonomi än till den globala miljön och klimatet. Annars hade alla EU-länder slutat att handla med Kina för länge sen.R Rkarlsson skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 376 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 376 inlägg
Detta var inte den mest klimatkorrekta liften jag sett
https://www.byggahus.se/forum/threads/bygga-en-egen-lift.327164/page-6#post-4501136
https://www.byggahus.se/forum/threads/bygga-en-egen-lift.327164/page-6#post-4501136
Särskilt de som går att köra på E85 eller tom E96.R Rkarlsson skrev:
(Alla bensinbilar nästan)
Men Anders vad hade du väntat dig?AndersMalmgren skrev:
vänstern lever ju efter statligt ägande.. Där ska inte den enskilde räkna pengar... De ska dra in pengar och sedan dra in ännu mer...
börjar de att räkna då blir de folkpartister..
mera liberala i sin tankegång... Men fortfarande för rädd för att säga fuck you till staten...