DeWalt DWE7485 för ca 4500kr, får ses som ett superpris! Går säkert prismatcha med...

• DeWalt DWE7485 bordssåg i svart och gult med prisvisning på skärmen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Alfons3301 och 1 till
  • Laddar…
X xxx.maws skrev:
DeWalt DWE7485 för ca 4500kr, får ses som ett superpris! Går säkert prismatcha med...
Redan höjd till 4960 + 200kr i frakt
Eller så är du Prime och då går det inte matcha pris

T TCG skrev:
Redan höjd till 4960 + 200kr i frakt
Eller så är du Prime och då går det inte matcha pris
Nej, välj andra säljare och välj Amazon, som säljer för 4500kr.

X xxx.maws skrev:
Den kostade 4300 där här om månaden...

• Gilla
xxx.maws
  • Laddar…
X xxx.maws skrev:
Nej, välj andra säljare och välj Amazon, som säljer för 4500kr.
Tack, stämmer.
Kanske går att prismatcha trots att de är i lager först 2022-01-19

Orange och svart garagedomkraft av märket Bahco, modell BH13000, med kapacitet 3 ton och lyfthöjd upp till 552 mm.
Skapa konto

Bra domkraft till mindre högt pris.

• Gilla
trojlee och 2 till
  • Laddar…
DANNE_K_ DANNE_K_ skrev:
Bra pris på en tyst kompressor.
Nästan så att jag funderar på att köpa en till så att jag slipper bära min mellan verkstäderna
[länk]
Nu finns det en mindre! Har tänkt köpa en tystgående länge, och nu fick jag slut på ursäkter... De hade även bra pris på Bahco-skruvmejslar (169kr/set), så de fick följa med också...

• Gilla
DANNE_K_
  • Laddar…
Fairlane
Om någon i Stockholmsområdet är intresserade av en snöslunga så finns det några returer på Jula Kungens Kurva.
Artikelnummer 721230, har kostat 3999:-, nu 2199:-
Artikelnummer 012683, har kostat 7499:-, nu 3999:-

• Gilla
Frebbe och 1 till
  • Laddar…
Fairlane
Fairlane Fairlane skrev:
Om någon i Stockholmsområdet är intresserade av en snöslunga så finns det några returer på Jula Kungens Kurva.
Artikelnummer 721230, har kostat 3999:-, nu 2199:-
Artikelnummer 012683, har kostat 7499:-, nu 3999:-
Här är länkarna till maskinerna:

Den billigare (inte helt säker på denna, så artikelnumret inte stämmer, men jag tror det är den. Tvåstegsvariant iallafall)
Den dyrare (kostar nu nu 8999:- så det är kanske inte samma, men det är samma artikelnummer)

• Gilla
LoweW och 1 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Jag reggar mig, loggar in och ska aktivera erbjudandet. Då ska jag skapa min användarprofil och väljer land, fyller i namn och kryssar i att jag godkänner villkoren. När jag klickar på bekräfta blinkar knappen till och så händer inte ett dugg. Oavsett enhet eller webläsare. Nu är vi en bit från trådämnet, men om du har en bra lösning så kan det vara ett tips til andra. Annars får vi väl ta det i PM eller vänta på Boschs svar.
Samma här...MEN, om man laddar ner Bosch PRO360 som app så funkade det att slutföra registreringen och klicka hem bonusen, för Android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bosch.pt.pro360.inventory

• Gilla
  • Älska
ducc1 och 1 till
  • Laddar…
@fredda Hade jag kunnat utse ett bästa svar, så hade det gått till dig. Stort tack för hjälpen. Nu funkade det!! Bosch kundservice har inte kommit med något konstruktivt, så nu kan jag släppa dem.

• Gilla
Music Man och 4 till
  • Laddar…
För den som är nyfiken på hemliga luckorna i Julas julkalender:
Erbjudande på en gul-svart RYOBI skruvdragare med två batterier för 899 kr, nedsatt från 1499 kr i JulaClub, bakgrund med jultema.
Skapa konto
Julkalenderlucka 15 med radiostyrd monsterbil och fjärrkontroll, nedsatt pris till 599 kronor.
Skapa konto
Julas julkalender lucka 22 visar ett Ryobi verktygspaket med 12 delar och prissänkning.
Skapa konto
Reklambild för julrea med text "70% på julsorimentet", nummer 24 och julönskningar från Jula.
Skapa konto
Reklambild för en JulaClub-erbjudande på ett uppblåsbart spabad från GEM, prissänkt till 3 999 SEK från 7 999 SEK.
Skapa konto
Kampanjbild med en Bahco-garagedomkraft, JulaClub-pris på 1299 SEK, ordinarie pris 2299 SEK, mot en röd bakgrund med siffra 29.
Skapa konto

• Gilla
Chentin och 5 till
  • Laddar…
hsd
22:an är ju en höjdare

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.