3 336 478 läst · 16 504 svar
3336k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Tycker wd40 är sådär som rostlösare men den smörjer och gör rent bra. Liquimolly är den absolut bästa rostlösare jag testat. Slår alla jag provat rejält den är tyvärr svår att hitta i Finland.H heimlaga skrev:
Har en bekant som har bilverkstad och han använder bara motorolja.
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 1 835 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 1 835 inlägg
Medveten rejäl utsvävning från Toppic, men jag tycker T-sprit funkar bra till skruv i rostigt gjutjärn.N Niq skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag vet inte om det är ett verktyg direkt, men de bor i garaget och hjälper mig att bygga saker, så de kanske duger. Ett par Isotunes Free för 1400 spänn. Otroligt skönt att inte trassla in sig i sladdar, hörselkåpor, glasögon och mask. Jag hade trott att jag skulle behöva ha ett par "riktigta" skydd utanpå när jag körde de slamrigaste maskinerna, men det behövs inte alls så länge jag inte står och jobbar hela dagarna. De dämpar tillräckligt för att skydda hörseln, är sköna att ha på sig och ger bra ljud både med musik och att prata i telefon med. Otroligt nöjd!
Jo, en sak är direkt uselt. Man måste komma ihåg att sätta på dem innan man sätter dem i öronen, för de skriker "POWER ON" och strax efter "CONNECTED" med en så hög volym att man hade behövt hörselskydd. Fast, vänta det har man ju. Eller...
Verktygstokig
· Halland
· 7 547 inlägg
Triss i tyskar.
Cobran mest för att den gör sig bra i fickan.
Weran för att jag inte har någon bra bitshållare.
Pumpen för provtryckning (duh!).
Cobran mest för att den gör sig bra i fickan.
Weran för att jag inte har någon bra bitshållare.
Pumpen för provtryckning (duh!).
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Såg någon som länkade till dessa för ett tag sen o efter lite funderande så köpte jag dem från Banggood. Planen är att bygga en arbetsbänk i vinter, får se om det blir en projekttråd eller inte