817 658 läst · 17 905 svar
818k läst
17,9k svar
Varför har ni inte vaccinerat er mot Covid-19 ?
Nu ljuger du igen. Eller är det, det med dina lässvårigheter?
Som de läskunniga redan förstått, är jag kritisk mot alla källor.
Ibland är du så korkad att jag misstänker att du lurat skjortan av mig genom att låtsas agera som du gör.
Staffans
Som de läskunniga redan förstått, är jag kritisk mot alla källor.
Ibland är du så korkad att jag misstänker att du lurat skjortan av mig genom att låtsas agera som du gör.
Staffans
Varför frågar du det? Senast var till SVT som i sin tur hänvisade till ett namn på en professor på Karolinska institutet. Kolla själv. Jag hänvisar ständigt till trovärdiga källor.Staffans2000 skrev:
Du däremot har en massa hörsägen och troll som källor.
Tråkigt med personangrepp. Att du är kritisk till alla källor döljer du väldigt väl… du har sällan någon trovärdig källa…Staffans2000 skrev:
Ok, då förstår jag, du har missförstått texten. Det står:davveno1 skrev:
”Genomsnittstiden från att patienten första gången rapporterat symtom till att senare diagnosticerats med narkolepsi var i genomsnitt 67 veckor, i några fall över två år.”
Det betyder att symtomen kom ganska snart, men det tog tid att ställa diagnosen.
Alltså kvarstår faktum som är välkänt, att symtomen visade sig ganska snart efter vaccineringen. Tack för att du bekräftade det.
Du är en riktig lustigkurre, för gång på gång har jag upprepat att jag inte litar på någon. Men då krävs det en rökfri skolgång för att förstå det, och den döljer du inte särskilt väl.Nissens skrev:
Staffans
https://www.lakemedelsvarlden.se/narkolepsisymtom-vanligast-inom-ett-ar/Nissens skrev:Ok, då förstår jag, du har missförstått texten. Det står:
”Genomsnittstiden från att patienten första gången rapporterat symtom till att senare diagnosticerats med narkolepsi var i genomsnitt 67 veckor, i några fall över två år.”
Det betyder att symtomen kom ganska snart, men det tog tid att ställa diagnosen.
Alltså kvarstår faktum som är välkänt, att symtomen visade sig ganska snart efter vaccineringen. Tack för att du bekräftade det.
Om det är lång tid eller kort kan du få avgöra.
Inte på alla ”beKantar” du pratar om heller? Vad är anledningen till att du hänger upp dig på rökare under skolgång? Var rökarna dumma mot dig i skolan eller?Staffans2000 skrev:
Är det inte lustigt att John Virapen, chef för läkemedelsbolaget ELI LILLY i Sverige, skrev en bok om hur han mutade svenska experter med pengar för att göra otillåtna barnmediciner tillåtna. Och att den professor han mutade med 100'000 under bordet på en restaurang i Göteborg belönades med en plats i Socialstyrelsen EFTER att John skrivit boken och avslöjat honom. Det säger mycket om "vårdetablissemanget" i Sverige. Men det är likadant över hela världen.
Lös om den hänsynslösa korruptionen inom "hälso"vården.
http://booklund.se/produkt/john-virapen-piller-profiter/
Lös om den hänsynslösa korruptionen inom "hälso"vården.
http://booklund.se/produkt/john-virapen-piller-profiter/
Nissens skrev:Det lustiga med dig är att du är överkritisk mot etablerade välkända trovärdiga källor som Karolinska institutet och andra internationella institut och alla länders myndigheter.
Men….
Du köper vad diverse troll uttrycker även om det inte finns tillstymelse till någon trovärdig källa.
Mycket märkligt..
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 12 813 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 12 813 inlägg
Nej jag har ingen kristallkula, jag bygger det helt enkelt på statistik. 100% säker kan ingen bli, någonsin. Trots det verkar du ha en spåkula som talar om för dig att vaccin mot TBE är säkert, eller minns jag fel?Staffans2000 skrev:
Betydligt bättre statistik finns över vaccinering mot Covid-19 än mot TBE. Nu har vaccin mot TBE varit ute längre och därför känner du dig säker, men så enkelt är det inte.
Om 1% av alla som vaccineras mot TBE utvecklar cancer inom 5 år, så är det inte sannolikt att det skulle upptäckas så lätt, för efter 5 år så är det ingen som gör den kopplingen, då det finns så mycket annat som orsakar cancer, och det finns ingen uppföljning på samtliga som vaccinerats mot TBE som jämför mot någon kontrollgrupp. Jag påstår inte att det är så, jag bara visar på att tidsaspekten i sig inte behöver betyda att det är bättre säkerhet.
Sen vet jag också att det finns några som påstår en massa saker. Nästan samtliga dessa personer saknar utbildning och erfareneht inom området. Bland annat har vi en filmregisör som tydligen vet en väldig massa mer om vaccin än de som är medicinskt utbildade och har arbetat inom området i 20 år.
Det är lite som att många biltillverkar och bilmekaniker säger att det behövs olja i motorn för att smörja så att delarna glider bättre. Så kommer en filmregissör och säger att bananskal är väldigt halt och att man kan trycka ner det i motorn istället. Helt plötsligt kommer en massa människor som "kan tänka själva" på att det nog stämmer, för de vet minsann att bananskal är halt. Biltillverkarna och bilmekanikerna är bara med i en stor konspiration för att blåda folk på en massa pengar.