8 817 läst · 115 svar
9k läst
115 svar
Quiz: Vad kan du om badrum?
Sida 1 av 8
På konsumentens sida
· 3 117 inlägg
Quiz: Vad kan du om badrum? https://www.byggahus.se/quiz/236-vad-kan-du-om-badrum
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Full pott!
Du badar bättre än 4 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Fråga 7 var lite konstig. Det är väl ett varumärke snarare än en vedertagen benämning på fläkten?
Du badar bättre än 4 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Fråga 7 var lite konstig. Det är väl ett varumärke snarare än en vedertagen benämning på fläkten?
Redigerat:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Typ alla säger att man ska ”googla” när man ska söka information på internet.useless skrev:
Många säger ”Wago” istället för toppklämmor.
Vissa varumärken blir synonym med en viss typ av produktkategori.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 62 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Tillbringar tydligen mkt tid på muggen
Tillbringar tydligen mkt tid på muggen
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 16 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 70 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 69 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Frågorna lite väl enkla.
Frågorna lite väl enkla.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 77 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Verktygstokig
· Stockholm
· 261 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"