4 361 896 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Igår försökte jag laga två stor sprickor i betongmuren. Blev en liten ränna som kommer synas ännu bättre efter vi målat. Får se om det lagas med betongspackel eller om vi försöker slipa jämnt med vinkelslipen.
Idag var det så tråkigt väder så tog tag i projekt blomlåda. Sambon ville ha blomlåda och har visat bild på en med tre tralllängder liggandes.
Jag överarbetade en aning, mest får att få en anledning att leka med fräsen får se om det godtas eller om det blir bortskänkes via marketplace
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Idag var det så tråkigt väder så tog tag i projekt blomlåda. Sambon ville ha blomlåda och har visat bild på en med tre tralllängder liggandes.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Se till att ta bra betalt för henne isåfall.Denniis skrev:Igår försökte jag laga två stor sprickor i betongmuren. Blev en liten ränna som kommer synas ännu bättre efter vi målat. Får se om det lagas med betongspackel eller om vi försöker slipa jämnt med vinkelslipen.[bild]
Idag var det så tråkigt väder så tog tag i projekt blomlåda. Sambon ville ha blomlåda och har visat bild på en med tre tralllängder liggandes.[bild] [bild] [bild] Jag överarbetade en aning, mest får att få en anledning att leka med fräsen får se om det godtas eller om det blir bortskänkes via marketplace
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 1 935 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 161 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 161 inlägg
Inte hus men hyresrätt nu, annars hade jag dragit om elen istället. Gått från någonstans kring 350m2 totalt i hus och byggnader till totalt 46m2 lägenhet plus ett liten förråd på några kvadrat.
Otroligt dumt placerat 230-uttag i alla fall som jag satt i en låg vinklad kontakt och sedan dragit list för sladden. Inte världens bästa lösning men i hyresrätt får man kompromissa då det inte går att bygga om som jag vill. Med tanke på storleken på lägenheten så var jag tvungen att gömma handdammsugaren med. Hade givetvis varit snyggast utan den där men det finns absolut ingen annan yta där den inte blir i blickfånget.
1 av de 2 stolarna till matbordet står ju med ryggen mot detta uttag. Så ofta har det blivit att man dragit in stolen rakt över kontakten i uttaget vilket med ett ej vinklad kontakt till lampan gjort att det tagit skada av det. Vet man inte om att dammsugaren är där ser man inte det. Jag stör mig givetvis lite på att den är bakom gardinen men finns som sagt inget bättre ställe för den.
Otroligt dumt placerat 230-uttag i alla fall som jag satt i en låg vinklad kontakt och sedan dragit list för sladden. Inte världens bästa lösning men i hyresrätt får man kompromissa då det inte går att bygga om som jag vill. Med tanke på storleken på lägenheten så var jag tvungen att gömma handdammsugaren med. Hade givetvis varit snyggast utan den där men det finns absolut ingen annan yta där den inte blir i blickfånget.
1 av de 2 stolarna till matbordet står ju med ryggen mot detta uttag. Så ofta har det blivit att man dragit in stolen rakt över kontakten i uttaget vilket med ett ej vinklad kontakt till lampan gjort att det tagit skada av det. Vet man inte om att dammsugaren är där ser man inte det. Jag stör mig givetvis lite på att den är bakom gardinen men finns som sagt inget bättre ställe för den.
Håller på att iordningsställa framsidan. Påskhelgens projekt blev tvättning och inoljning av farstukvist samt bygge av nytt trappsteg (tidigare i ruttet trä).
Markstensläggning på G.
Före.
Efter.
Markstensläggning på G.
Logga in
Skapa konto
Före.
Logga in
Skapa konto