1 794 849 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Många som handlat bandsågar här ser jag. Inget jag själv har någon större nytta av, så de fem bandsågar som fanns i "min" butik står kvar.
Däremot fick jag med mig en Japansåg och en lyftkudde. Och ett paket filmjölk
Däremot fick jag med mig en Japansåg och en lyftkudde. Och ett paket filmjölk
Jag vet inte vilken garanti Lidl lämnar.
Dock har du enligt svensk lag 3 års reklamationsrätt, där bevisfrågan om det är ett ursprungligt fel övergår till dig efter en tid, om det nu är efter 6 eller 12 månader, jag minns inte riktigt.
Dock har du enligt svensk lag 3 års reklamationsrätt, där bevisfrågan om det är ett ursprungligt fel övergår till dig efter en tid, om det nu är efter 6 eller 12 månader, jag minns inte riktigt.
Lidl är väldigt enkla att ha att göra med om saker går sönder inom de 3 år som vanligtvis det är på deras maskiner. Sök i den här tråden så ser ni exempel.Mikael_L skrev:
Som jag sett det så har Lidl tre års garanti på allt som inte är livsmedel. Även sådant som handdukskrokar.Mikael_L skrev:
Kassapersonalen verkar drillade i detta. De säger alltid ”spara kvittot, det är tre års garanti på den där”.
Tycker alla skaffar minst två par var och så broderar vi in byggahusloggan på dem så att vi känner igen varandra IRL.
Verktygstokig
· Halland
· 7 562 inlägg