3 336 038 läst · 16 504 svar
3336k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Verktygstokig
· Norrbotten
· 834 inlägg
Kan komplettera med att Google svarade att klyvkniven ska vara bredare än sågklingans "skiva" men smalare än tändernas bredd! 0,2mm som bilden där säger är nog bra nära sanningen, och tack för de övriga måtten! Hade säkert fastnat på dom direkt efter att jag lagt fram plåten av rätt tjocklekjac skrev:
Jag har inte hunnit testa den ännu, men verkar inte vara något direkt glapp spontant iallafall.
Jag var ute efter en som går att ställa nära väggen, och denna var mer rätt i pris än tex. Kapexen. =)
Den köptes faktiskt på Ahlsell, som har kampanjpris på 1995:- ex moms.
(Jag hade även en rabattcheck som kunde nyttjas)
Får lov att återkomma med mera när jag väl testat den.
//Niklas
Jag var ute efter en som går att ställa nära väggen, och denna var mer rätt i pris än tex. Kapexen. =)
Den köptes faktiskt på Ahlsell, som har kampanjpris på 1995:- ex moms.
(Jag hade även en rabattcheck som kunde nyttjas)
Får lov att återkomma med mera när jag väl testat den.
//Niklas
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 244 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 244 inlägg
Idag har jag fått hem min dubbelladdare samt mina batterihållare .
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 892 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 892 inlägg
Metaverktyg idag - batteribooster från Audew så jag inte står med ”verktyg” / maskiner som inte startar. Tror iof att såväl hjullastare som lilla lastbilen har helt ok batterier men man vet aldrig när de ger upp...
var nära att köpa en noco men efter lite youtubande verkade denna vara mer uppskattad (lite oklart om det var riktigt opartiska tester men tyckte jag hittade tillräckligt många som kändes vettiga)
/U
var nära att köpa en noco men efter lite youtubande verkade denna vara mer uppskattad (lite oklart om det var riktigt opartiska tester men tyckte jag hittade tillräckligt många som kändes vettiga)
Logga in
Skapa konto
/U
NOCO har smidigare klämmor, tunnare i toppen så det är lättare att komma åt runt polerna. Men det spelar säkert mindre roll på en lastmaskin än det gör på en snöskoter.ullberg skrev:Metaverktyg idag - batteribooster från Audew så jag inte står med ”verktyg” / maskiner som inte startar. Tror iof att såväl hjullastare som lilla lastbilen har helt ok batterier men man vet aldrig när de ger upp...
[bild]
/U