4 361 194 läst · 32 078 svar
4361k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Vad skurar du med? Bara mekaniskt skrubbande eller något bra medel också?harry73 skrev:
Jag använder en gammal diskborste och vattenslangen med bra munstycke, men inget högtryckstvätt.
Första hälften gick hyfsat fort, men nj är jag på den delen som har lite mer skugga och där mina tidigare försök inte nådde, så nu går det jävla långsamt
Men jag är i alla fall inte höjdrädd
Första hälften gick hyfsat fort, men nj är jag på den delen som har lite mer skugga och där mina tidigare försök inte nådde, så nu går det jävla långsamt
Men jag är i alla fall inte höjdrädd
Få se om jag hinner få gräs istället för geggamoja hela vintern. Låg sten där innan vilket var ett helsike när man ska klippa eller köra snöslunga.
Provade sån där QuickTurf. 10 kvm för 299 spänn. Syntes gräs redan efter 8 dagar så hoppas det hinner bli lite matta innan det blir för kallt. 18-20 grader varmt så långt prognosen når så hoppas!
Provade sån där QuickTurf. 10 kvm för 299 spänn. Syntes gräs redan efter 8 dagar så hoppas det hinner bli lite matta innan det blir för kallt. 18-20 grader varmt så långt prognosen når så hoppas!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Medlem
· Stockholm
· 161 inlägg
Tröttnade på ett tidur samt skymningsrelä till ytterbelysningen som aldrig funkade som det skulle. Så ersatte med en plejdpuck som agerar astrour med sol upp/nergång i stället.
Detta
Mot det här
Edit: Självklart gjordes installationen av behörig, auktoriserad och försäkrad elektriker med egen servicebil.
Detta
Logga in
Skapa konto
Mot det här
Logga in
Skapa konto
Edit: Självklart gjordes installationen av behörig, auktoriserad och försäkrad elektriker med egen servicebil.
Redigerat:
Tur det för dom där klåparna utan servicebil är livsfarliga!L lingonlingon skrev:Tröttnade på ett tidur samt skymningsrelä till ytterbelysningen som aldrig funkade som det skulle. Så ersatte med en plejdpuck som agerar astrour med sol upp/nergång i stället.
Detta
[bild]
Mot det här
[bild]
Snyggt! Hur såg det ut innan? Vi har röd fasad med vita vindskivor, fönsterkarmar, hängrännor osv. Funderar på att sakta men säkert gå mot mindre vitt allt eftersom saker behöver bytas ut men var rädd att det skulle se galet ut med röda vindskivor och vita rännor i några år, fast det här såg ju fint ut ändåFreQa skrev:
Det räcker att högerklicka på #<nummer> och välja kopiera... Eller om man kör på mobilen så kan man hålla in fingret på #<nummer> och välja kopiera... i menyn som poppar upp.FredrikR skrev: