300 426 läst · 1 096 svar
300k läst
1,1k svar
Thermopool 3x6 på en månad
Det är nog FRIS du menar när du säger ram.Katarsis skrev:
Med tanke på att Jonas P även har en sten kant runt poolen så hade jag nog sätt 2st som fris i ditt fall.
Kul tråd att följa, keep it up
Ja det är så jag menar. Det lutar åt att sätta en eller två frisar och sen lägga resterande i poolens längdriktning.Luddis_1 skrev:
Kul att tråden uppskattas.
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 711 inlägg
Jag uppskattar feedbacken. Det lutade starkt åt det hållet redan men du tippade över mig. Jag tenderar att gå och klura länge för att hitta bästa och snyggast möjliga lösning. Det blir nästan alltid bra men det kan ta lång tid i anspråk.Jonas Persson skrev:
Här är en grej jag donade med för att slippa jobbiga sladdar som ligger på diskbänken.
Uttag under bänken, gummibussning och sen får man sätta nya stickkontakter efter att sladden är genomdragen.
Redigerat:
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 711 inlägg
Det gäller att släppa problemet och låta det undermedvetna komma på något, kan ta dagar, veckor eller ännu längre. Därefter ska man förstå varför, typ däcket hör till poolen.Katarsis skrev:Jag uppskattar feedbacken. Det lutade starkt åt det hållet redan men du tippade över mig. Jag tenderar att gå och klura länge för att hitta bästa och snyggast möjliga lösning. Det blir nästan alltid bra men det kan ta lång tid i anspråk.
Här är en grej jag donade med för att slippa jobbiga sladdar som ligger på diskbänken.
Uttag under bänken, gummibussning och sen får man sätta nya stickkontakter efter att sladden är genomdragen.
Sladdar är av ondo. Inte ovanligt att jag kortar av dem eller byter till en mjukare variant. Enklast är sladdställ, vet inte hur många 150 mm kablar jag införskaffat till olika apparater.
Eluttag ska finnas överallt oavsett om det är ute eller inne.