300 372 läst · 1 096 svar
300k läst
1,1k svar
Thermopool 3x6 på en månad
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 711 inlägg
Ser att slangen för belysningen kommer ut på toppen. Det blir väldigt nära poolkanten och där har du inte mycket plats nedåt, typ tjockleken på trallen.
Jag skulle plocka ut slangen 2-3 dm ner på väggen.
Jag skulle plocka ut slangen 2-3 dm ner på väggen.
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 711 inlägg
Tack för tipset. Jag tänkte göra så tidigare och frågade här angående det men det måste ha blivit något missförstånd.Jonas Persson skrev:
Redigerat:
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 711 inlägg
Puh, var orolig att du stod ute och slet hela dagen för att sedan när du var klar se mitt inlägg.
Ett gott dagsverke mao, nu är det bara nerförsbacke - bräder, jord mm går alltid att byta och det är inte lika stressigt....
Tills frågan kommer, "-När kan vi bada pappa?"
Ett gott dagsverke mao, nu är det bara nerförsbacke - bräder, jord mm går alltid att byta och det är inte lika stressigt....
Tills frågan kommer, "-När kan vi bada pappa?"
Jonas Persson skrev:
Tack för omtanken. Guld värt att ha erfarna rävar med ögonen öppna här.
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 711 inlägg
Räv och räv, snart hör du också till den skaran.
Btw, hur tänker du göra med inloppen? De sitter nere i schaktet och det blir svårt att få fram slangen dit. Kommer du att gräva bredvid så att de får en vågrät anslutning?
Btw, hur tänker du göra med inloppen? De sitter nere i schaktet och det blir svårt att få fram slangen dit. Kommer du att gräva bredvid så att de får en vågrät anslutning?
Jag är nog en räv redan haha. Blir sjukt besatt av saker. Ibland är det renoveringar. Har totalrenoverat två hus sen 2016.Jonas Persson skrev:
Jag har teknikrummet och värmepumpen precis bakom inloppen. Jag hade nog tänkt att bara dra dem rakt bak och upp med en lång böj. Om jag drar dem vågrätt hamnar jag en meter under teknikrummet. I värsta fall har jag 90° böjar.