1 794 581 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 640 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 640 inlägg
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 640 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 640 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 9 126 inlägg
Medlem
· stockholms län
· 262 inlägg
Husägare
· Västerviks kommun
· 428 inlägg
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 640 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 640 inlägg
Jag vet mycket väl genom vilka transformatorer det går svetsström.A anis16 skrev:
Vad skulle det den switchade nätdelen transformera i 30-70kHz användas till menar du?
Svetsklämmor fanns det gott om i Trelleborg i morse.
Köpte svetspinnar (7 paket), var ju rätt så billigt. Testade dem ikväll och svetsade en 8 pinnar. Funkade att svetsa med iallafall. Lite svårtända jämfört med esab-pinnar. Stänker mer gör de också, men hanterbart. Nöjd är jag iallafall, bra pris.
Var också väldigt nöjd med parallell-magnet-svetsar-magneten. Riktigt rejäl med grymt bra kraft i magneterna, rekommenderas. Finns de kvar imorgon så köper jag ett par stycken till, köpte ju bara en☺️
Köpte svetspinnar (7 paket), var ju rätt så billigt. Testade dem ikväll och svetsade en 8 pinnar. Funkade att svetsa med iallafall. Lite svårtända jämfört med esab-pinnar. Stänker mer gör de också, men hanterbart. Nöjd är jag iallafall, bra pris.
Var också väldigt nöjd med parallell-magnet-svetsar-magneten. Riktigt rejäl med grymt bra kraft i magneterna, rekommenderas. Finns de kvar imorgon så köper jag ett par stycken till, köpte ju bara en☺️
Trodde det bara var för styrning men nu googlade jag lite konstruktioner och full-bygga så verkar den räcka till. Gissar att kylflänsarna sitter på igbt:erna och utgångsdioden.F fsn skrev: