1 794 522 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 640 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 640 inlägg
Vänstra kylflänsen är switchning IGBT med glättningskondensatorerna ovanför och högra kylkroppen är likriktning skulle jag tro. Hade varit kul att se hur eländet ser ut på andra sidan.A anis16 skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 9 126 inlägg
Jag tog bara en bild på random "cheapest welder from amazon" typ, det finns ju dussintals som testar och skruvar isär de där på Youtube.. Det är alltså inte Lidl-svetsen...F fsn skrev:
Edit : men det hade varit kul att se hur den ser ut, den där stora ratten på framsidan ser suspekt ut...
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 640 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 640 inlägg
Eller tragiskt att se, man vet ju inte. Den stora ”ratten” är inget annat än en tvålägesbrytare som skall se retro ut som på dom gamla maskinerna där man verkligen vevade upp.Dan_Johansson skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Köpte den batteridrivna kampen för ett tag sedan. Skulle använda den igår för första gången, men det sket sig. Av/på-knappen vägrar röra på sig.
Lustiga är att problemet finns beskrivet i manualen, så det är alltså ett återkommande problem.
Ska bara försöka hitta kvittot nu och returnera denna.
Första Parksideprodukten jag köpte, tveksamt om det blir fler.
Lustiga är att problemet finns beskrivet i manualen, så det är alltså ett återkommande problem.
Det behövs bara om man handlar på eftermiddag eller veckoslut. På morgonent det fritt framstigen skrev:
De Lidl jag handlar på brukar inte vara så kinkiga för returer utan kvitto. Mest om det har varit en prissänkt produkt. Vill du ha en likadan och de finns inne brukar det bara vara att gå och hämta.J -jonte- skrev:Köpte den batteridrivna kampen för ett tag sedan. Skulle använda den igår, men det sket sig. Av/på-knappen vägrar röra på sig.
Jag har en sådan. Det är en slags inbyggd spärr i knappen. Den behöver vinklas upp/ned lite för att kunna startas.J -jonte- skrev:Köpte den batteridrivna kampen för ett tag sedan. Skulle använda den igår för första gången, men det sket sig. Av/på-knappen vägrar röra på sig.
Allvetare
· Västra götaland
· 9 126 inlägg
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 744 inlägg
Blev bara ett paket penslar för mig, funkar utmärkt till Epoxy!
Jag har bara hört bra saker om deras skruvdragare modell större och mutterdragaren. Bägge batteridrivna. Nu är jag förvisso emot mutterknack på hjulbultar, men en mutterknack kommer till användning på andra ställen. Tex vid bilerenovering är de ovärderliga så även när man skall dra större bult i trall eller liknande där till och med slagskruvdragare ger upp.