1 794 522 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
bra fråga! Ja jo när du säger det så klöv jag när det gick illa. Laddade batteriet och provade igen, då gick du bättre, men den gången kapade jag. Är det mycket lättare att kapa? Använde det 18 tandsbladet sågen leverades med.Frustrator skrev:
Intressant. Vad ska man då kunna använda en son här till isåf?nimhed skrev:
Kollade min laddare nu (hade laddat med en av mina tidigare 20V laddare från Borrmaskin). Min var Svensk plugg, dock var ena stiftet på kontakten rejält böjt så borde egentligen reklamera - men dom har nog inga fler kvar så struntar nog i det
Jag köpte cirkelsågen plus ett 4ah batteri och det är stor skillnad i kraften som den levererar (jämfört med det mindre 2ah batteriet). Att byta till en bättre klinga skadar inte hellerLilk skrev:Köpte cirkelsågen men den kändes otrolig vek och stannade flera gånger i en 30mm bänkskiva som min milwaukee sticksåg åt till frukost skrattandes. Batteriet var laddar vid leverans, fast kanske inte fullt (?) eller kan man ha bättre tur med 4ah batteriet alt bättre klinga, någon som prövat? Eller ska man försöka lämna tillbaka "leksaken"?
Mvh Fredrik
Alright! Ska pröva 4amp och ser om det gör skillnad. Har idag kapat en del med 2ah batteriet i samma hårdträ som tidigare omtalat. Gick helt ok. Var nog bara så att det fabriksladdade batteriet inte gav nog med ström trots att det indikerade fullt. Är den än kraftfullare med 4ah ska vi nog ha rätt så lite att klaga på. Dock så verkar bladet vara extremt tunt, lätt att det böjer sig och sågar snett. Vilka blad / klingor uppgraderar ni med?
Har varit ute efter en snabbvinkel ett tag, kan inte fatta att jag missat denna!
Fick skynda mig till lokala Lidl idag, men tyvärr tomt, fanns dock en hel del annat!
Så... någon som ångrar sitt köp eller hittar någon som finns kvar i någon butik o kan tänka sig att skicka, hör gärna av er
Vad gick den loss på?
Fick skynda mig till lokala Lidl idag, men tyvärr tomt, fanns dock en hel del annat!
Så... någon som ångrar sitt köp eller hittar någon som finns kvar i någon butik o kan tänka sig att skicka, hör gärna av er
Vad gick den loss på?