4 367 934 läst · 32 113 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
J
Jepp ikea bänkskiva! Billig som attans men helt ok. Gott mått på baksidan också.Snigla skrev:Ikeas bänkskiva då eller ?
Ser ut som om maskinerna passar på djupet trots att de inte stod helt emot
..då borde våra klara det med (har sett att vissa modernare varianter har lite bulligare design.. som verkar göra dem lite djupare.. för de "sticker ut" framför skåpen..).. ska mäta en gång extra för jag vill verkligen inte att mina maskiner ska sticka ut utanför.. då får det bli 70 cm djup bänkskiva och alla skåp lite utdragna från väggen ist.
Men förhoppningsvis är det ungefär samma som ditt.. och då blir det kanoners!
Inte i dag men under förra veckan!
Äntligen är fjärrvärmen inne!
Nu ska bara inkommande vatten snyggas till lite och ett utkast ska dras till över vasken, o golvet ska målas om någon gång i framtiden.
Äntligen är fjärrvärmen inne!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Nu ska bara inkommande vatten snyggas till lite och ett utkast ska dras till över vasken, o golvet ska målas om någon gång i framtiden.
Förra veckan putsade jag om en bit vägg där putsen fått dåligt fäste tidigare och spruckit.
Sedan kalkade jag det nyputsade, sex gånger räckte. Därefter spacklades, slipades och tapetserades den intilliggande gipsväggen:
Sedan listade jag färdigt i relax och tvättstuga:
Därmed är ett projekt som startade 2014 typ avslutat, bjuder på en bild från sommaren -14 också:
Logga in
Skapa konto
Sedan kalkade jag det nyputsade, sex gånger räckte. Därefter spacklades, slipades och tapetserades den intilliggande gipsväggen:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Därmed är ett projekt som startade 2014 typ avslutat, bjuder på en bild från sommaren -14 också:
Logga in
Skapa konto
Bredvid stolen, till vä på bild.. vad är det för slags vägg/material där?S scim skrev:Förra veckan putsade jag om en bit vägg där putsen fått dåligt fäste tidigare och spruckit.
[bild]
[bild] [bild]
[bild]
[bild]
Blev snyggt resultat iaf
Från november till april.
Från högskåp till köksbänk.
Från högskåp till köksbänk.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Hehe kanske det .. projekttrådar är alltid kul! Speciellt när man nästan kan sträckläsa dem.. (för man vill ju se resultatet fort haha).S scim skrev:
Bastun såg också väldigt trevligt ut, men frågar igen.. vad är det förr väggmaterial bredvid stolen? Nån väggskiva? Huntonit? Panel..?
Haha, tänkte att det framgick av bilden, men det kanske inte är så tydligtSnigla skrev:
Det är panel, tror profilen heter 4019.