4 368 110 läst · 32 113 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Påminde väldigt om en huntonitskiva jag funderat på att sätta i tvättstugan så jag var nyfiken på om det var en sån.. isf kunde jag ju se hur den såg ut någonstans ”på plats”S scim skrev:
.. tyckte det såg tjusigt ut ju ..
Panelen är inköpt på Beijer iaf, tror den kostade drygt 200kr/kvm. Har den lite varstans i huset, fast i taket.Snigla skrev:
K
KjellTimell
Medlem
· Stockholm
· 1 862 inlägg
KjellTimell
Medlem
- Stockholm
- 1 862 inlägg
Nåt ton sten och jord senare har jag hittat klacken som den gamla muren stod på under rasmassorna. Nu är det bara att mura lite och skyffla tillbaks jorden...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
En vecka nu, lite i taget. Förra året började jag gräva upp ca 45 m rosentry, en häck som inte ville ta sig riktigt. Ersatte med thuja, tänkte Brabant som är billig och växer snabbt. Har god erfarenhet av det sen tidigare. Då tycker man ju att jag borde se skillnad på den och Smaragd. Icke så. Det jag trodde var Brabant och impulsköpte billigt på b-max var alltså Smaragd. Det får jag ta, även om jag kanske inte får de tio år som behövs för att se dessa nå manshöjd. Resterande 20+ uppgrävt och delvis planterad, väntar på resten i helgen. Hoppas dessa trivs bättre. De ska få tlc
Redigerat:
SkogsgödningK Kjell_G skrev:En vecka nu, lite i taget. Förra året började jag gräva upp ca 45 m rosentry, en häck som inte ville ta sig riktigt. Ersatte med thuja, tänkte Brabant som är billig och växer snabbt. Har god erfarenhet av det sen tidigare. Då tycker man ju att jag borde se skillnad på den och Smaragd. Icke så. Det jag trodde var Brabant och impulsköpte billigt på b-max var alltså Smaragd. Det får jag ta, även om jag kanske inte får de tio år som behövs för att se dessa nå manshöjd. Resterande 20+ uppgrävt och delvis planterad, väntar på resten i helgen. Hoppas dessa trivs bättre. De ska få tlc