4 368 695 läst · 32 114 svar
4369k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Fyra år efter takbytet var det dags för behandling med grönfri. Otroligt vad grönt det hinner bli på så kort tid. Visserligen norrsidan men ändå.
jag behandlade en liten yta för en månad sedan och redan efter två dagar såg jag ett tydligt resultat.
jag behandlade en liten yta för en månad sedan och redan efter två dagar såg jag ett tydligt resultat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
tjusigt! ..en frågaNeedas skrev:
Vad har du för bänkskiva under maskinerna, samma som bänken bredvid? Isf hur djup är den? Har samma planering som du (minus ett skåp).. och har fastnat lite på bänkskivor..
Har Ikeas akåpstommar och de har ju lömskt gjort att man behöver lite djupare bänkskiva (iaf om man vill ha lite överhäng) nuförtiden (gentemot deras förra stomme faktum).. så de andra företagens bänkskivor passar inte alltid så bra :/
(står dina skåp och maskiner emot väggen bakom? Några anslutningar som sticker ut där?)
Jag använde mig av samma bänkskiva som till "köksbänken" och den är 635mm!Snigla skrev:tjusigt! ..en fråga
Vad har du för bänkskiva under maskinerna, samma som bänken bredvid? Isf hur djup är den? Har samma planering som du (minus ett skåp).. och har fastnat lite på bänkskivor..
Har Ikeas akåpstommar och de har ju lömskt gjort att man behöver lite djupare bänkskiva (iaf om man vill ha lite överhäng) nuförtiden (gentemot deras förra stomme faktum).. så de andra företagens bänkskivor passar inte alltid så bra :/
(står dina skåp och maskiner emot väggen bakom? Några anslutningar som sticker ut där?)
Maskinerna står inte ända in så anslutningarna drog jag igenom skåpsväggen.
Tanken är att även ha bänkskiva uppe på maskinerna.
Logga in
Skapa konto
Ikeas bänkskiva då eller ?Needas skrev:
Ser ut som om maskinerna passar på djupet trots att de inte stod helt emot
..då borde våra klara det med (har sett att vissa modernare varianter har lite bulligare design.. som verkar göra dem lite djupare.. för de "sticker ut" framför skåpen..).. ska mäta en gång extra för jag vill verkligen inte att mina maskiner ska sticka ut utanför.. då får det bli 70 cm djup bänkskiva och alla skåp lite utdragna från väggen ist.
Men förhoppningsvis är det ungefär samma som ditt.. och då blir det kanoners!