1 655 285 läst · 3 173 svar
1655k läst
3,2k svar
Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan
Hörde du blivit krasslig, krya på dig. Jag har en plan för hur vi ska kunna lösa både permis och att du får med dig föreståndaren. När det är Mellodags igen framåt vårkanten brukar han sitta klistrad i tv-soffan med Heidi, då kan du o jag smyga ner till verkstanP Pysslarn skrev:Mycket snyggt bygge som vanligt @Ola C! Gillar verkligen den effektfulla ådringen på luckan.
Det vore oerhört inspirerande att få hälsa på i ditt snickeri, kommer såklart gärna på besök om bara den stränge snickeriföreståndaren på Sliparebacken släpper iväg mig... (Extra trevligt om han själv följde med också.)
Känner mig enormt hedrad dessutom av att ni ställt ett extra cognacsglas till mig i skåpet; självklart vill jag hemskt gärna komma och få ta en tår med Heidi — jag kan sitta på golvet.
//Ronnie
Här kommer lite bättre bilder.mattiasp skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Du menar att sätta en ny lägsta nivå ...
en gång för alla ...
edit:
Ärligt talat bygger jag ju inte några möbler, typ.
Lite IKEA-hack osv är så långt jag sträcker mig.
Men jag är oerhört imponerad av allt som kommer i denna tråden, ni har verkligen skills grabbar och tjejer , jag avundas era idéer, handlag, maskiner och tid.
en gång för alla ...
edit:
Ärligt talat bygger jag ju inte några möbler, typ.
Lite IKEA-hack osv är så långt jag sträcker mig.
Men jag är oerhört imponerad av allt som kommer i denna tråden, ni har verkligen skills grabbar och tjejer , jag avundas era idéer, handlag, maskiner och tid.
Jo, jag övervägde att göra ett nytt ben, men beställaren accepterade detta. De flesta skavankerna är placerade så att de inte syns, eller mot väggen. Beställaren ville ha ett mörkare träslag, men jag hade bara ask hemma. Hon kommer från ett annat land, och är inte uppvuxen med skandinavisk formgivning. Hon vill hela ha allt i Caoba, för det är det man ska snickra med. (Amerikansk mahogny)Ola C skrev:
Hobbysnickare
· skaraborg
· 341 inlägg
Hobbysnickare
· Hanaskog
· 346 inlägg
Hobbysnickare
· Hanaskog
· 346 inlägg
Tja frugan, vill inte ha ljust trä....
Så det blev en modern lösning, på ett gammalt stuk
Så det blev en modern lösning, på ett gammalt stuk