4 362 068 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Rätt avvägd så ska maskinen stå still. Men nu har vi ställt dem på gummikoppar för att dels minska ljud och lite trygghetskänsla. Även bänkskivan lutar nån mm in mot väggen. Vika tvätt gör vi inte direkt ur tvättmaskinen då vi till 99% häng torkar på annat håll. Bänkskiva i lagom arbetshöjd kommer finnas alldeles intill.Magnus E K skrev:
Vi har vår maskin på samma sätt och den har då aldrig rört sig.A Anderscurl skrev:Rätt avvägd så ska maskinen stå still. Men nu har vi ställt dem på gummikoppar för att dels minska ljud och lite trygghetskänsla. Även bänkskivan lutar nån mm in mot väggen. Vika tvätt gör vi inte direkt ur tvättmaskinen då vi till 99% häng torkar på annat håll. Bänkskiva i lagom arbetshöjd kommer finnas alldeles intill.
Precis min tanke. Inte varit med om att en modern maskin "vandrat". Då har man inte gjort rättA Anderscurl skrev:Rätt avvägd så ska maskinen stå still. Men nu har vi ställt dem på gummikoppar för att dels minska ljud och lite trygghetskänsla. Även bänkskivan lutar nån mm in mot väggen. Vika tvätt gör vi inte direkt ur tvättmaskinen då vi till 99% häng torkar på annat håll. Bänkskiva i lagom arbetshöjd kommer finnas alldeles intill.
Inte direkt jobb med huset, men plockat ihop en del bråte som ska till tippen nästa vecka.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Sånt där tråkigt, städat undan gamla gipsskivor och reglar, rivit tapet, sopat, dammsugit...
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Tänkte lämna in dörrar på målning men fick inget napp då ska testa att måla dem själva istället. Hur svårt kan det va?
Har en liten diskussion om golvet. Blir klickgolv sen. Jag vill slita loss den gamla plastmattan, sambon tycker det är onödigt. Vad tycker ni?
Låt mattan vara kvar, ingen mening att dra loss den så av mig får din man backning, hehefia_mstd skrev:[bild] [bild]
Sånt där tråkigt, städat undan gamla gipsskivor och reglar, rivit tapet, sopat, dammsugit...
[bild] [bild]
Tänkte lämna in dörrar på målning men fick inget napp då ska testa att måla dem själva istället. Hur svårt kan det va?
Har en liten diskussion om golvet. Blir klickgolv sen. Jag vill slita loss den gamla plastmattan, sambon tycker det är onödigt. Vad tycker ni?
Jag la klickgolv över den gamla plastmattan i vår WIC. Det är mycket jobb att dra ut mattan och skrapa lim. Limmet kan dessutom innehålla asbest om det är gammalt nog. Så låt de liggafia_mstd skrev:[bild] [bild]
[bild] [bild]
Gjort en total ommöblering i garaget på 18,5 kvm. Har porten direkt till höger nu, innan stod arbetsbänken längst in.
Drar mig för att såga inomhus då vi har cyklar, barnvagnar och allt möjligt där inne. Brukar släpa ut stativ och såg och köra ute när det är väder. Ska testa att koppla grovdammsugaren till gersågen och provköra inne.
Lär ta två timmar innan det är tomt på bänken senare ikväll.
Drar mig för att såga inomhus då vi har cyklar, barnvagnar och allt möjligt där inne. Brukar släpa ut stativ och såg och köra ute när det är väder. Ska testa att koppla grovdammsugaren till gersågen och provköra inne.
Lär ta två timmar innan det är tomt på bänken senare ikväll.
Logga in
Skapa konto