3 336 223 läst · 16 504 svar
3336k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Plockade upp den här på blocket av en slump. Hade ju varit fint med växellåda, men det blir nog en större maskin senare när jag hittar en sån. Verkar vara bra skick överlag dock, så det är nice.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Denna fick jag hem efter jag budat hem den
Trevlig pjäs ska bara skaffa lite frässtål och ha någonstans att köra den. Vilket årtal kan det va på den?
Trevlig pjäs ska bara skaffa lite frässtål och ha någonstans att köra den. Vilket årtal kan det va på den?
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Beroende på vad du gav för den kan det nog vara ett bra köp! Dewaltfräsarna är ju i många fall ombrandade Elumaskiner.
Har en likadan efter pappa, han köpte den nog tidigt nittiotal; men jag misstänker att de sett likadana ut i bra många år.
Den där kan du ha mycket nytta av!
//Ronnie
Har en likadan efter pappa, han köpte den nog tidigt nittiotal; men jag misstänker att de sett likadana ut i bra många år.
Den där kan du ha mycket nytta av!
//Ronnie
Jag har samma fabrikat av kompressor och likadan slang och där passar det, har du provat att koppla med trycklös kompressor?Lexington skrev:
Jag vet ärligt talat inte om Det var ett bra pris eller inte men man får ju inte en överhandsfräs med bord och tillbehör för det priset idag iaf om man ska köpa ett kvalitésmärkeP Pysslarn skrev:
Hojte skrev:
Troligtvis är den tillverkad innan -90. De Italienska/Slovenska maskinerna är svarta med blå strömbrytare.
Eftersom du inte kan köpa en maskin med lika kvalite i komponenterna som vare sig Sweixccxziska eller Italiensk/Slovenska ELU Kan du vara nöjd, jag såg samma auktion och hann komma på att jag visserligen villhövde maskinen men inte orkar göra plats för den, 2500 var mitt tänkta maxbud.