3 780 636 läst · 12 845 svar
3781k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 350 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 350 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Nu är det ju lite OT, men Bahco är sedan länge avyttrat från Sandvik och idag tillhör de SNA Europe. Så är nog ingen risk med Dormer, då Björns filosofi har varit att sälja ut det man inte är bäst eller näst bäst på i världen.hsd skrev:
Även om Bahco såldes långt innan Björn tog vid
SNA är för övrigt Snap-On.
Redigerat:
Men tillverkningen av de fina borren har flyttat från Halmstad till Brasilien, så man får se vad kvaliten blir därrichardtenggren skrev:Nu är det ju lite OT, men Bahco är sedan länge avyttrat från Sandvik och idag tillhör de SNA Europe. Så är nog ingen risk med Dormer, då Björns filosofi har varit att sälja ut det man inte är bäst eller näst bäst på i världen.
Även om Bahco såldes långt innan Björn tog vid
SNA är för övrigt Snap-On.
Dormerborr har tillverkats i Brasilen länge kanske sedan innan millenieskiftet t.o.m
Har dessa och är nöjd. Knacken är en favorit och har bla använts vid ett större jobb med staket bygge och där dragit en 6000 5x90 o 1300 WAF 8x50 skruv med gott resultat. 3Ah acken tar dock slut rätt snabbt så jag köpte till ett 5Ah till knacken som klarar mer tungt jobb.M MF90 skrev:
Dock är jag frågande till Julas ord.pris då jag betalade 2800 kr på Toolab (iofs åxå på kampanj).
Tack för input! Ja deras orginalpris är ju på 5999 vilket verkade vara lite saftigt.Mazen skrev:Har dessa och är nöjd. Knacken är en favorit och har bla använts vid ett större jobb med staket bygge och där dragit en 6000 5x90 o 1300 WAF 8x50 skruv med gott resultat. 3Ah acken tar dock slut rätt snabbt så jag köpte till ett 5Ah till knacken som klarar mer tungt jobb.
Dock är jag frågande till Julas ord.pris då jag betalade 2800 kr på Toolab (iofs åxå på kampanj).