562 087 läst · 1 363 svar
562k läst
1,4k svar
Byggbloopers
Klassikern, lyckats med detta två gånger, är ju när man lagt på locket lite snett och sen skall bara trycka fast i kanterna, inga målarhandskar räcker med handen nere i 10 liters hinken ...Ramnemark skrev:
När jag laserade takstolarna i uterummet så stod jag uppe på ställningen och smart som jag var ställde jag burken på takstolen. Jag lyckades slå ner burken på ställningen utan att välta den, men däremot katapulterade all lasyr ut ur burken på fönster, golv, väggar och tak. Hann inte fota då jag tvättade i panik och sedan fick måla om allt där innemexitegel skrev:
Husägare
· Jönköping
· 5 594 inlägg
Det där är som när man äter något med sås, eller dricker kaffe, när man just tagit på sig en ny ren struken vit skjorta. Substansen ifråga formligen hoppar upp från tallriken eller koppen och kastar sig över skjortbröstet med träffsäkerheten hos en målsökande missil.
Det kan nog finnas någon panelbräda i huset jag bor som är skarvad i onödan...tommib skrev:
Detsamma med taklister (som är nästintill omöjliga att få rätt på första försöket). Jag får dock skylla på någon annan, för jag gör inte sådana misstag inte!