562 178 läst · 1 363 svar
562k läst
1,4k svar
Byggbloopers
Gjorde en förgår:/
Notera att min förlöngningskabel var trasig, gick och köpte en kontakt, bytte den å allt var frid å följd.
Tills jag skulle
Använda den. Satte i den i uttaget drog fram sladden å skulle sätta i högtrycken. Men notera då att jag köpte en hane. Så en det gick inte någon vidare Hahaha.. så
Fick ta mössan i handen å köpa en hona istället. Men funka den bra
Ps: det man inte har i huvudet får man ha i plånboken
Notera att min förlöngningskabel var trasig, gick och köpte en kontakt, bytte den å allt var frid å följd.
Tills jag skulle
Använda den. Satte i den i uttaget drog fram sladden å skulle sätta i högtrycken. Men notera då att jag köpte en hane. Så en det gick inte någon vidare Hahaha.. så
Elektrikern gapar .B berne88 skrev:Gjorde en förgår:/
Tills jag skulle
Inte nog med att det inte fungerade, det är väldigt farligt då hanen blir spänningsförande
Det har en av mina grannar, elektrikern, gjort. Han nämnde: "plötsligt stod jag där i ladan, med döden i handen. Hade vart ett utmärkt tillfälle att liva upp frun"B berne88 skrev:Gjorde en förgår:/
Tills jag skulle
Husägare
· Jönköping
· 5 594 inlägg
I det nybyggda fina huset i Belgien där vi bodde för ett antal år sen hade man i vår lägenhet dragit upp avloppsslangen till diskmaskinen rakt upp ur golvet där diskmaskinen skulle stå, så att det inte gick att ställa ifrån sig en diskmaskin i det utrymmet under köksbänken.D dilemma skrev:
Jag löste det genom att bygga upp en liten sockel motsvarande rörets tjocklek, och sen leta fram en diskmaskin som var aningen lägre än standard. Det passade precis, men man kan ju undra om nästa hyresgäst fick samma idé.
Husägare
· Jönköping
· 5 594 inlägg
Man tänker sig att man ska passa på att lacka dörren med ett lager till innan det blir försent på kvällen.
Man tänder därvid utelampan så att man ser bättre i augustimörkret.
Man blir frustrerad över att penseln lämnar en massa ränder i lacken.
Man tänker därför inte på att släcka lampan efteråt.
Man går ut några timmar senare för att inspektera.
Man möts av insektskyrkogård i den nya lacken.
Man känner sig som en monumental jubelidiot.
Man tänder därvid utelampan så att man ser bättre i augustimörkret.
Man blir frustrerad över att penseln lämnar en massa ränder i lacken.
Man tänker därför inte på att släcka lampan efteråt.
Man går ut några timmar senare för att inspektera.
Man möts av insektskyrkogård i den nya lacken.
Man känner sig som en monumental jubelidiot.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tog ingen bild men när jag målade ena sidan på huset förra sommaren så backade jag ner från trappstegen och trampade rakt i en 9L Alcro Bestå hink. Drygt 3L på gräsmattan och skor och byxor fulla i färgTokslut skrev: