7 763 909 läst · 38 024 svar
7764k läst
38,0k svar
Humorhörnan ...
Självbyggare
· SE4
· 3 170 inlägg
Har alltid velat ha rostfritt glas.
Jag kan bjuda på lite mer annonshumor från byggahus...
Kan det vara Litauisk Gråek?
Undrar hur man använder denna pryl?
Vad gör man om man inte gillar färgen på solcellerna?? Röd bets?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan det vara Litauisk Gråek?
Undrar hur man använder denna pryl?
Logga in
Skapa konto
Vad gör man om man inte gillar färgen på solcellerna?? Röd bets?
Logga in
Skapa konto
Jag har kollat på mycket kakel och klinker på sistone.. och jag har noterat den stora trenden med att göra "trämönster" på stenarna... men jag har nog aldrig sett den där trenden..blackarrow skrev:
...att göra betong/stenmönstrade trätrappor
Stillsam betraktelse. Mer ett leende än ett skratt.
Brukar titta på en Yuotube-kanal som heter Modern History TV
https://m.youtube.com/channel/UCMjlDOf0UO9wSijFqPE9wBw/featured
Den är välproducerad och ser närmast professionell ut. Började titta på kommentarsfältet och en annan tittare gratulerade för ett fantastiskt roligt arbete.
I tilläggskommenter skrev en annan tittare att Youtube-kanalen är en passion. Ett rent fritidsprojekt. Programledaren och hans bror driver ett spelutvecklingsföretag med framgång.
”It's pretty funny that a guy who puts out "Evil Genius," "Elite Sniper," "Judge Dredd," and "Zombie Army 4" is also making quiet youtube videos”
Mvh Findus
Brukar titta på en Yuotube-kanal som heter Modern History TV
https://m.youtube.com/channel/UCMjlDOf0UO9wSijFqPE9wBw/featured
Den är välproducerad och ser närmast professionell ut. Började titta på kommentarsfältet och en annan tittare gratulerade för ett fantastiskt roligt arbete.
I tilläggskommenter skrev en annan tittare att Youtube-kanalen är en passion. Ett rent fritidsprojekt. Programledaren och hans bror driver ett spelutvecklingsföretag med framgång.
”It's pretty funny that a guy who puts out "Evil Genius," "Elite Sniper," "Judge Dredd," and "Zombie Army 4" is also making quiet youtube videos”
Mvh Findus
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg