Fairlane Fairlane skrev:
Jag hoppas att åtminte en person i varje generation mellan gammelmormor/gammelfarmor var frånvarande, annars känns det inte så charmigt...
Jag förstår inte...? Hade inte din gammelmormor fått ligga hade inte du funnits?

Fairlane Fairlane skrev:
Jag hoppas att åtminte en person i varje generation mellan gammelmormor/gammelfarmor var frånvarande, annars känns det inte så charmigt...
Mindre charmigt kanske (om man nu nödvändigtvis måste tänka så), men inte mindre sant för det!
...och jag förutsätter att eftersom hon fnissade glatt så är alla generationerna däremellan med :heart:

Så det är JÄTTECHARMIGT (y):cool:

Båda föräldrarna för varje barn?
En pojke spelar banjo utomhus med kuperad terräng i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Edit: Äh, gick inte att byta bilden till en beskuren efter postning. Det blev banjotvillingar...

• Pojke spelar banjo utomhus med vandrare i bakgrunden och texten "Outdoors Demotivational Poster Pictures".
    Skapa konto
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
. Skämtsam bild med skylt som säger "Welcome to Saudi Arabia" ovanför ikoner för dam- och herrtoalett.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
lordi och 13 till
  • Laddar…
K Kirre2 skrev:
Jag förstår inte...? Hade inte din gammelmormor fått ligga hade inte du funnits?
Men på såna däringa grillfester brukar väl även barns, barnbarns och barnbarnbarns eventuella partners få vara med. Och deras existens hoppas man inte beror av kärringens sexliv.

Redigerat:
  • Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Men på såna däringa grillfester brukar väl även barns, barnbarns och barnbarnbarns eventuella partners få vara med. Och deras existens hoppas man inte beror av kärringens sexliv.
Vad gör man inte för släktens överlevnad i små samhällen...

Någon behöver lära sig att räkna

• Svart vertikal vägghylla med sju hyllplan trots påståendet om sex.
    Skapa konto
  • Haha
  • Gilla
Ramnemark och 4 till
  • Laddar…
Mikael_L
Säkert inte felräkning, de har nog tänkt behålla två av hyllplanen ...:crysmile:

• Haha
  • Gilla
50procent och 3 till
  • Laddar…
Dom kanske lärde sig räkna med den här boken?

Öppen barnbok visar fem bananer och siffran 5 med texten "5 bananas" "five".
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Sarlac och 18 till
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Men de hade å andra sidan inte varit där de heller ”om inte kärringen fått till det”..

Mikael_L
useless useless skrev:
Dom kanske lärde sig räkna med den här boken?

[bild]
Får mig att minnas denna oförglömligt bra bilden:
bushbook.jpgo30509.jpg

Nu är ju dock denna bild ett fotomontage såvitt jag förstått, men det ser ju kul ut att Bush läser upp och ned. :)

Illustrerad humoristisk teckning av person vid dator med aktiverad "airbag" och en annan person som iakttar.
Skapa konto

• Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
Mikael_L Mikael_L skrev:
Får mig att minnas denna oförglömligt bra bilden:
[bild]

Nu är ju dock denna bild ett fotomontage såvitt jag förstått, men det ser ju kul ut att Bush läser upp och ned. :)
Inte bara det.
När han sitter där och läser får han samtidigt veta att Irak precis invaderat Kuvait. Och vad gör han? ingenting! Han läser vidare.

harry73
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Inte bara det.
När han sitter där och läser får han samtidigt veta att Irak precis invaderat Kuvait. Och vad gör han? ingenting! Han läser vidare.
Stämmer det? Kuwaitkrisen var 1990 och då var pappan, Bush den äldre president. Så det var i alla fall inte den invasionen.
Men det stämmer att det var någon slags militär kris då.
Angående boken var det en photoshoot där han i sista sekund fick en bok i händerna. Han läste inte i boken och han inte vända den innan bilden togs. Men såklart en rolig bild.

Mikael_L
Det var iofs i ett annat skolbesökstillfälle, men annars precis som du säger.
Det tog väl Bush en 5-8 minuters funderande över det hela, efter att han fått höra om planet som kört in i WTC, innan han tog sig i kragen och lämnade klassrummet. :)

Ja, det är väl lite humor, tragisk humor ... :whistle:

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.