406 677 läst · 2 268 svar
407k läst
2,3k svar
Makita-klubben (för nördar)
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 717 inlägg
Allvetare
· Västra Götalands
· 848 inlägg
Stämmer att dmr200 och 202 inte har radio utan är enbart högtalare. Finns 3,5mm jack, blåtand och usb men är inte säker på om det går att spela upp musik via usb eller om det bara är för laddning.P pianist skrev:
Jag har 181:an (detta då jag gillar att hålla sågen upp och ner) och tycker den är helt ok även om bladstyrningen inte kan mäta sig med ex. Bosch. Även min gamla Festool PS300 var betydligt bättre på att kontrollera bladet. Dock oerhört smidigt med batteridrift..R rindler skrev:
Köpte en DDF 483 för en dryg månad sedan och är så nöjd med den!
Byter köket och bygger ut vinden för tillfället och den lilla smidiga maskinen är underbar att arbeta med. Ytterst kompakt och tillräckligt kraftfull!
Parar ihop den med slagmaskinen dtd153. En bra kombo!
Sneglar på en ny sticksåg.. borde man köpa...
Byter köket och bygger ut vinden för tillfället och den lilla smidiga maskinen är underbar att arbeta med. Ytterst kompakt och tillräckligt kraftfull!
Parar ihop den med slagmaskinen dtd153. En bra kombo!
Sneglar på en ny sticksåg.. borde man köpa...
Har roat mig med att bygga två arbetsbänkar. I den ena har jag byggt in min nya bordssåg (2704).
Problemet är...
Jag har gjort hål i väggen bakom sågen, för att kunna ansluta grovdammsugaren (Kärcher WD 6 Premium).
Hålet på själva bordssågen är dock gigantiskt.
Någon som har tips på vad för typ av adapter jag bör köpa?
Den till dammsugaren är för liten och den till sågen är för stor, vilket får till följd att det kommer spån och damm överallt.
Någon...?
Problemet är...
Jag har gjort hål i väggen bakom sågen, för att kunna ansluta grovdammsugaren (Kärcher WD 6 Premium).
Den till dammsugaren är för liten och den till sågen är för stor, vilket får till följd att det kommer spån och damm överallt.
Någon...?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Vilka dimensioner är det på de olika rören? VVSdela brukar fungera braC Chentin skrev:Har roat mig med att bygga två arbetsbänkar. I den ena har jag byggt in min nya bordssåg (2704).
Problemet är...
Någon...?
[bild]
[bild]
[bild]
Ryssarna kör med Makita på ISS.
Video, https://twitter.com/FEDOR37516789/status/1168895910522380290?s=20
Logga in
Skapa konto
Video, https://twitter.com/FEDOR37516789/status/1168895910522380290?s=20