4 362 068 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Om du svänger förbi här imorrn så har jag krympskarvar du kan få å en tång att låna ut.FredrikR skrev:Dagen inleddes med att skrapa bort katt-kräk från källartrappen och vidare till Säter där en kvartsmara skulle "avnjutas".. Löpningen gick över förväntan med tanke på de 2 senaste årens träning.
Stärkt av detta åkte jag hem fast besluten att få fart roboten..
Lödde ihop där det grävdes av för fibern i vintras, pluggade i sladden och va händer, jo stationen blinkar blått..
Letade igenom huset efter en AM radio men gick bet.. Mot Biltema för att inhandla deras signal sökare, hem i med batterierna och började söka.
Efter en stunds letande hittade jag ett avbrott, fuskade och lappade ihop med en Wago. Nu då.. Nej blått fortfarande. Detta krävde en kall kolsyrad dryck på burk med en falk som bakgrund.
Detta mötte mig på framsidan.
[bild]
Borde ju sett och anat oråd tidigare men.. Mitt i ett sorkhål gav sökaren fullt utslag och där återfanns 2 ändar.
[bild]
Ytterligare två Wago och..
[bild]
Sådär, imorgon ska skarvarna snyggas till, och Feltema grejen får nog anses värd 159:-
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 1 392 inlägg
Inte för att det hjälper dig, men den lilla glipan?F Fluxor skrev:
Jämfört med glipan i vår altandörr är det där tätt.
Det är nästan så att katterna kan trycka sig in mellan dörr o karm.
Jag har äntligen lyckats planera ihop att vänner och familj ska komma och hjälpa till om några veckor med hjälp att riva altanen så idag skulle jag bara kolla lite.. (altananen har använts som förråd därav all skit)
Inte mycket kvar för dem andra att riva
Inte mycket kvar för dem andra att riva
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Städat och målat i jordkällaren. Silikatfärg på vägg och tak. Rostskyddsfärg på stålbalkarna.
Fick hjälp att dekorera väggen
Logga in
Skapa konto
Fick hjälp att dekorera väggen
Logga in
Skapa konto
Tackar så mycket för erbjudandet!I Ingolainen skrev:
Blev stärkt av dagens inledande P08 match borta mot Skogsbo (Avesta), väl hemma igen åkte lödkolv och varmluftspistol fram och 2st "skolexempel" till skarvar utfördes
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
15:17 sägs klipparen lämna station och ge sig ut på sitt första men långt ifrån sista mission för i år.
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 1 935 inlägg