4 361 194 läst · 32 078 svar
4361k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 717 inlägg
Tack för headsup!
Mätte med mobilen (Note 8) precis efter jag kopplat in fibern i boxen. Ska vara 200/200 så får ta med datorn och mäta med sladd i..
Mätte med mobilen (Note 8) precis efter jag kopplat in fibern i boxen. Ska vara 200/200 så får ta med datorn och mäta med sladd i..
Före
Efter
Vangstyckena i stort sett klara.
Bara att slippa se grundmuren där i trappen efter snart 12år gör att OSBn känns väldigt exklusiv.
Flytten av avloppsrören ser ut att gå enklare än vad jag först målat upp, jag behöver en 30° böj alt. 45° och en bit av det enmeters rör som redan inhandlats.
Snart kanske kattramp och stege kan förpassas ut ur huset..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Efter
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vangstyckena i stort sett klara.
Bara att slippa se grundmuren där i trappen efter snart 12år gör att OSBn känns väldigt exklusiv.
Flytten av avloppsrören ser ut att gå enklare än vad jag först målat upp, jag behöver en 30° böj alt. 45° och en bit av det enmeters rör som redan inhandlats.
Snart kanske kattramp och stege kan förpassas ut ur huset..
Redigerat:
Speciellt när det där råkat hända, då kan man med fördel täcka med några extra decimeter och sedan åka därifrån så snabbt man kan.
Jag önskar jag hade kvar bilden från några år tillbaka när man hade grävt av The fiberkabel som matade stora delar av Kista (ja, givetvis en av många kablar). Själva modermodemet måste ha varit anslutet där. Maken till glasrörssallad har jag aldrig skådat varken förr eller senare.
Jag önskar jag hade kvar bilden från några år tillbaka när man hade grävt av The fiberkabel som matade stora delar av Kista (ja, givetvis en av många kablar). Själva modermodemet måste ha varit anslutet där. Maken till glasrörssallad har jag aldrig skådat varken förr eller senare.
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 717 inlägg