Stora dörrar svarta, små dörrar gröna eller gula tror jag blir bra!

Åh, så fint!! Jag blir väldigt nyfiken på hur insidan ser ut, kan du inte lägga ut bilder på det också? Tycker svart är det snyggaste, även om gult också skulle funka.

Finaste renoveringen jag sett här på forumet!

• Gilla
Johnsvi
  • Laddar…
Oj va duktig du är!!! Ser ju fantastiskt ut!

• Gilla
Johnsvi
  • Laddar…
Klart ni ska ha dörrarna i guldockra! :D

Dörrar på gamla ekonomibyggnader är svarta. Och på huset/dränghus/gästhus/utedass osv är de gröna. Tycker jag i alla fall.

//MrS

Svarta dörrar helt klart.
Min fru hade nog valt typ guld för att få något som drar ögonen till sig.

Skitsnyggt :D Här har vi svarta dörrar på uthusens dörrar.. men funderar själv på om de inte ska vara gröna ist.. :)

H
När får vi se garagets insida Johnsvi? :cool:

H Haget skrev:
När får vi se garagets insida Johnsvi? :cool:
Här kommer några bilder! Hade en tanke på att jag skulle skapa lite ordning och reda innan, men det är nog bara att inse att det inte kommer hända på ett tag.:rolleyes:

Allt vart vitmålat och satte upp 12 st ledarmaturer. Vart alldeles lagom med ljus.
Rymlig verkstad med vitmålade väggar, 12 LED-armaturer i taket och en grön ståltrappa, verktyg och byggmaterial utspridda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hade en gammal ståltrapp liggandes som kom till användning.
Vitmålad verkstad med LED-armaturer i taket, omålade portar och en oorganiserad arbetsbänk.
Skapa konto

Portarna kommer nog att få vara omålade på insidan.
Verkstadsinteriör med oorganiserade verktyg och material, vitmålade väggar, gips i salningar, LED-armaturer och gamla köksskåp som arbetsbänk.
Skapa konto

Vägg med upphängda verktyg ovanför arbetsbänk med skruvar och verktyg i en rörig verkstad.
Skapa konto

Hade lite överblivna gamla köksskåp som fick bli arbetsbänk.
Verkstad med hyllor, verktygstavla, arbetsbänk från gamla köksskåp och oorganiserad röra.
Skapa konto

Byggde en hylla lite snabbt för skruv/spik förvaring.
Hylla i verkstad med organiserade lådor och förvaring för skruvar och verktyg, vita väggar och fönster.
Skapa konto

Svetsade även ihop fönstergaller till dom stora fönstren. Valde att köra gips även i salningarna istället för trä och lister.
Ett fönster med svetsade svarta fönstergaller och utsikt över ett snöigt landskap.
Skapa konto

Oorganiserad verkstad med arbetsbänkar, virke, verktyg och fönstergaller under tillverkning.
Skapa konto

Trappen ska målas så småningom :)
Välmålad verkstad med grönmålad ståltrapp, ordnat verktygstavla, oorganiserad arbetsbänk och gipsväggar.
Skapa konto

Ursäkta röran, inser nu när man tittar på bilderna hur oorganiserat det ser ut. Har inte riktigt haft tid att skapa ordning och reda. :rolleyes:

• Gilla
  • Wow
  • Haha
Bengt Larsson och 13 till
  • Laddar…
H
Rena drömmen!! (trots det kreativa kaoset! :))

H
Förvaringsloft uppför trappen förresten?

Vilket drömgarage. Snyggt byggt!

• Gilla
Johnsvi
  • Laddar…
J Johnsvi skrev:
Här kommer några bilder! Hade en tanke på att jag skulle skapa lite ordning och reda innan, men det är nog bara att inse att det inte kommer hända på ett tag.:rolleyes:

Allt vart vitmålat och satte upp 12 st ledarmaturer. Vart alldeles lagom med ljus.
[bild]
Hade en gammal ståltrapp liggandes som kom till användning.
[bild]
Portarna kommer nog att få vara omålade på insidan.
[bild]

[bild]
Hade lite överblivna gamla köksskåp som fick bli arbetsbänk.
[bild]
Byggde en hylla lite snabbt för skruv/spik förvaring.
[bild]

Svetsade även ihop fönstergaller till dom stora fönstren. Valde att köra gips även i salningarna istället för trä och lister.
[bild]

[bild]
Trappen ska målas så småningom :)
[bild]

Ursäkta röran, inser nu när man tittar på bilderna hur oorganiserat det ser ut. Har inte riktigt haft tid att skapa ordning och reda. :rolleyes:
Dreglar, i alla enkelhet!

H Haget skrev:
Förvaringsloft uppför trappen förresten?
Förvaring/förråd och kontor. Det är dock inte klart än. Målning, golvläggning och lite lister kvar :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.