4 362 471 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 090 inlägg
Det måste varit trögtIsakare skrev:Skulle dra ut 3 fas till garaget, borde vara fånigt enkelt, det är en sträcka på 10 meter, ett 50 rör kommer upp ur golvet i garaget, och ett ur plattan i huset under fasadskåpet.
Tar stopp ca 2 meter från garaget ut från huset, och en halvmeter ut från garaget.
Nått skit i röret tänker jag och börjar gräva, men man har tydligen inte dragit rör hela vägen [bild]
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 288 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 288 inlägg
Börjat regla upp golv på ovanvåningen. Passade på att fota kakelplattan jag hittade när jag rev det gamla. Jag har kompletterat med mina ingrepp och lägger tillbaka den.
Jag tycker det är kul att hitta inbyggda datum och tänker att den som ska bryta upp mitt golv någon gång kanske tycker detsamma.
Jag tycker det är kul att hitta inbyggda datum och tänker att den som ska bryta upp mitt golv någon gång kanske tycker detsamma.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Monterat småstommar ovanför väggskåp. Monterat en list under bänkskåp. Monterat regel som skall vara ovan kyl/frys. Skruvat bort lådfronter och tagit bort lådor inför målningsarbetets början imorgon.